صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

عید سال 99⚘

1399/1/8 13:57
نویسنده : مامان صدرا
986 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ، می دانم سرت شلوغ است و داری چمدانت را برای آمدن بهار آماده میکنی،

امسال تا جایی که جا داشتیم دلمون شکست ، اشکمون ریخت ....

نگاهمون غرق انتظار شد.

که امسالمون سال بغض بود سال آه بود سال خداحافظی های سیاه بود .

حالا که داری از راه میای توی آغوشت برامون عشق بیار 

توی چشمهات برامون اشک شوق بیار.

ساعت میگه کمخر از چند ساعت نمونده

درسته که غم بیشتر شده ؛ اما امیدمون رو کم رنگ نکن !

من امیداوارم به لطف و مهربانیت 

عید امسالمون که همش خونه موندیم و تکالیف نوشتیم حسابی😢

امسال طبق معمول اولین سین هفت سینمون رو با صاد میچینیم صدرایم صفای زندگیم همینطور صاف و زلال برایم بمان

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

😙😙😙😙😙😙😙

خدایا چگونه تو را بخوانم درحالی که من، من هستم

(با این همه گناه و معصیت)

و چگونه از رحمت تو نا امید شوم درحالی که تو، تو هستی

(با آن همه لطف و رحمت)

خدایا سلامتی، عاقبت به خیری و خوشبختی را به من، خانواده ام و دوستانم و دوستای نی نی وبلاگیم  عطا فرما...!

به حکمت و رحمتت ایمان دارم خدا جونم 

پسندها (16)

نظرات (14)

mahsamahsa
8 فروردین 99 14:07
عیدتون مبارک باشه عزیزم انشالله سال خیلی خوبی رو پیش رو داشته باشید💙💚❤️

8 فروردین 99 14:18
مامان محمد صدرا سال نویتان مبارک
مامان آیسلمامان آیسل
8 فروردین 99 15:16
سلام بایرامیز مبارک...گوزل گونلر سیزه آرزیلیرام❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 فروردین 99 17:13
عیدتون مبارک سال خیلی خوبی داشته باشین❤
مامان پسملامامان پسملا
8 فروردین 99 17:52
سال نو مبارک
مامان صدرا
8 فروردین 99 18:23
مرسی از لطفتون دوستان سال نوی شما هم مبارک ❤❤
مامان فاطمهمامان فاطمه
8 فروردین 99 19:07
سال نو مبارک با ارزوی بهترینها برای شما..مامان اقا صدرا کجا بودین دلتنگتون بودیم🤩
مامان صدرا
8 فروردین 99 19:45
سال نوی شما هم مبارک دوست مهربونم والا داریم معلمی میکنیم تو خونه برای بچه ها ،ما هم دلمون براتون تنگ شده فقط منتطر یه فرصت کوچولو هستم که به تک تکتون سر بزنم‌ دوستون دارم❤
نرگسنرگس
8 فروردین 99 21:16
سال نو مبارک ... روزهای رنگی و زیبایی داشته باشید 🌺🌺🌺🌺
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 فروردین 99 21:40
عیدتون مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشید
عمه فروغعمه فروغ
9 فروردین 99 12:20
سال نو مبارک🌹...سال خوبی داشته باشین در کنار صدرای عزیز❤😘
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
9 فروردین 99 17:16
سلام به دوستای خوبم سال نو مبارک  ان شاا... سال خوب و خوشی پیش رو داشته باشین و همگی با هم این روزهای سخت رو به سلامت پشت سر بزاریم 
مامانمامان
10 فروردین 99 10:42
سال نو مبارک از خدا بهترین ها رو براتون آرزومندم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
10 فروردین 99 20:25
عید تون مبارک روزهای خوشی را برایتان ارزومندم