صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

۷ سال و ۷ ماه و ۷ روزگیت مبارک جانان❤

1398/4/30 15:26
نویسنده : مامان صدرا
826 بازدید
اشتراک گذاری


پسرم

تو وارث زیبایی خدایی؛ زیبایی ات دنیایم را زیر و رو کرده

و پاکی ات آرامش جانِ من است

عالم و آدم خبر دارند که من

عاشق ترین عاشق دنیا هستم برای پسری چون تو.

 

 


به مناسبت ۷ سال و ۷ ماه و ۷ روزگیت مرد کوچکم

 

 

 

 

 

 

 

 


 

مردِ کوچکم

و بزرگ مردِ آینده

داشتن تو داشتن تمام خوبی های دنیاست

شانه هایت تکیه گاه خستگی های من است.

داشتنِ تو آرامش خیال است

و دلم به تو گرم است ای مرد ترین پسرِ دنیا

 

 

 

 

 


پسر نازنینم

گوشم را به صدای تپش قلبت سپرده ام

به یاد روزهایی می افتم که در درون من بودی

و من این صدا را آنجا حس میکردم

امروز تو را دارم در آغوشم

تو حاصل عشق من و صبر من و دعاهای منی

 
۷ سال و ۷ ماه و ۷ روزگیت مبارک

 

 


جانانِ من

مرد کوچک امروزم

وقتی عاشقانه صدایم میزنی دیوانه وار به سمتت می آیم

آغوشت امن ترین جای دنیاست.

تکیه گاه خستگی های منی

.بگو چگونه دیوانه وار عاشقت نباشم ؟

 

 

 

 

 


پسرم

هر صبح که چشمانم در چشمانم زیبایت می افتد

مرد تر شده ای و من

به داشتن چنین پسری به خودم میبالم

این جرعه ای از عشق من به توست

بچش گوارای وجودت

 

 


برای هم بمونین همینقدر ساده و بی ریا

 

 

 
 


دلفیناریوم شب خوبی بود هم بچه ها لذت بردن هم ما
صدرا که عاشقشون شده بود و اسماشونم مِلین و دیانا بود که روز و شب صدرا اسماشو میگفت.

 

 

 

 

 

 

 

 


یه روزم رفتیم سینما (فیلم ما همه باهم هستیم)

 

 

 

 

 

 


تنها بهانه زندگی من

پسرم

دوستت دارم و این دوست داشتن را همه جا فریاد میزنم

دلم برای هرلحظه در آغوش کشیدنت پر میزند

تنها تو هدیه خدایی و تنها تو را میتوانم به خدا بسپارم.

 

ماهگردت مبارک جانان
خدایا پشت و پناهش باش که آغوشی امن تر از تو سراغ ندارم.

 

پسندها (23)

نظرات (13)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 تیر 98 15:38
مبارکه صدراجون❣
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
30 تیر 98 16:31
ماهگردت مبارک صدراجون روزگار بر وفق مرادت و سایه پدر و مادر عزیزت همیشه بالای سرت انشاألله.🌹💗💝  
نرگسنرگس
30 تیر 98 16:37
عزیزم این روز زیبا بر تو مبارک...

30 تیر 98 19:45
💝💝💝💝
مامانمامان
30 تیر 98 20:09
مبارک باشه🌹 چه مامان با ذوق وسلیقه ایی❤️

30 تیر 98 22:55
قلمتون بسیار زیباست صدراجان 7سال و 7ماه و 7روزگیت مبارک بزرگ مرد کوچک
بابای ریحانه و حلمابابای ریحانه و حلما
31 تیر 98 12:10
مبارکه
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
2 مرداد 98 15:47
چ مناسبت قشنگی😘 تبریک میگم صدرا جون دست مامانی مهربون و باسلیقه درد نکنه ک همیشه هواتو داره😘
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
2 مرداد 98 18:48
مبارکه باشه عزیز دلم🤗
مامان رهاممامان رهام
7 مرداد 98 0:37
ملارکه عزیزم 😘😘
مامانيماماني
8 مرداد 98 2:05
مبارك باشه صدرا جون 
بابا مجتبیبابا مجتبی
16 مرداد 98 15:37
7 سال و 7 ماهگیش مبارک 😘❤️
مامان عفیفهمامان عفیفه
21 مرداد 98 1:58
اووووممممم به به چه خوشمزه هایی مبارکش باشه مرد کوچولوتون