صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

🌷سفر یهویی به مشهد مقدس 🌷

1397/12/23 22:56
نویسنده : مامان صدرا
1,393 بازدید
اشتراک گذاری


سفر چهار روزه به مشهد مقدس ؛ روز یکشنبه تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ساعت دو نیم

 


یه سفر به یاد ماندنی

 

 


فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد

 

 


من نمیرم برای این خنده های شیرینت

 

 


عشق خوش خنده من

 

 


من به فدای اون دلبریای پدر و پسری

 

 


لابی هتل و منتظر ماشین تا بریم حرم

 

 


اولین عکس تو حرم مطهر امام رضا(ع)

 

 


پسر خوشتیپم

 

 

 

 


سقاءخونه

 

 


پسر باسوادم بهت افتخار میکنم که تو هر صحن حرم امام رضا زیارت نامه خوندی

 

 

 

 

 

 


تو گل همیشه خندان منی🤗

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نمازهاتم با کمک بابایی خوندی و حتی تو نمازهای جماعت هم شرکت کردی

 

 


این قاب بهشت من است

 

 


عمر من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


وااااای انگشترش چی میگه رو اون انگشت های تپلوش

 

 


پسر خوش خنده ی من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پاساژ آرمان

 

 


من آخه قلبم می ایسته برا این ژستش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


سفر قشنگ و به یادماندنی بود خیلی خوش گذشت بهمون؛ تو این سفر برام‌ثابت شد که چقدر بزرگ‌شدی جان دلم
خالق هستی صدرایم
به تو میسپارمش که میدانم بهتر از من هوایش را داری .

 

پسندها (19)

نظرات (17)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 اسفند 97 8:18
زیارت قبول. 😘
مامانمامان
24 اسفند 97 11:01
زیارتتون قبول🌸
عمه فروغعمه فروغ
24 اسفند 97 12:12
همیشه به سفر،زیارتتون قبول🌹
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
24 اسفند 97 14:53
چ عاااالی انشالله همیشه ب سفر و زیارت باشید زیارتتون قبول باشه😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 اسفند 97 16:44
همیشه به سفر💜
مامان آیسلمامان آیسل
24 اسفند 97 19:46
به به زیارت قبول...خوش حالیزا ئوزوده خلوت وقت گئتمیسیز
فاطمهفاطمه
25 اسفند 97 9:02
همیشه به سفر ... زیارت قبول😘
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
25 اسفند 97 16:33
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا خوش به سعادتتون زیارت قبول ...خ همیشه به شادی و مسافرت و زیارت 🌷🌹🌷  
شادی زندگیشادی زندگی
25 اسفند 97 16:52
زیارت قبول عزیزم همیشه به گردش
مامانيماماني
25 اسفند 97 20:08
زيارتتون قبول 

26 اسفند 97 19:04
زیارت قبول😍
مامان صدرا
27 اسفند 97 9:47
سپاسگذارم از تک تکتون دوستان 🙏🙏🙏❤❤❤🌷🌷🌷

27 اسفند 97 18:43
به مشهد خوش اومدین😍 خداروشکر که بهتون خیلی زیاااد خوش گذشته.👍👍
مامانیمامانی
5 فروردین 98 18:53
خوش به حالتون عزیزم زیارت قبول
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
7 فروردین 98 20:50
زيارت قبول 
مامان و بابامامان و بابا
19 فروردین 98 15:42
زیارت قبول😊
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
29 فروردین 98 22:52
زیارتت قبول با تاخیر🙏😘 امسال منم با مدرسه رفتم مشهد با دوستام. جاتون خالی. با دیدن عکساتون خاطره ی مشهدم با دوستام تازه شد❤