صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

میم ،مثل مادر

1397/12/7 8:55
نویسنده : مامان صدرا
1,446 بازدید
اشتراک گذاری

هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است. مادر عزیزم روزت مبارک.

مامان مهربانم، آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارك.❤

من یک زنم ؛پس روز زن بر من مبارک

یک مادرم ؛پس روز مادر بر من مبارک

امور خانه را مدیریت میکنم،پس روز مدیر بر من مبارک

بر بالین عزیزان دردمندم بیدار میمانم، و دردهایشان را مرحمم،پس روز پزشک بر من مبارک

برای راحتی زندگی خانواده ام میسازم آنچه که نیست و خلق میکنم آنچه که مایه آرامششان هست،پس روز مهندس بر من مبارک

می آموزم درس های زندگی را با تمام وجود،با مهربانی،با تحمل ،با صبر ،پس روز معلم بر من مبارک

حریم زندگیم را حرمت خودم و خانواده ام را پاسبانم،پس روز مرزبانان صبور بر من مبارک

دسته گلی به خود تقدیم میکنم

چون یک زنم با یه عالمه عشق❤

پسندها (19)

نظرات (17)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 اسفند 97 9:21
رورتون مبارک. 🌹
عمه فروغعمه فروغ
7 اسفند 97 9:49
روزتون مبارک🌹 سایه پرمهر مامان گلتون هم مستدام
مامان صدرا
7 اسفند 97 9:53
ممنون مامان مهربون پانیا جان روز شما هم مبارک🌹
مامان صدرا
7 اسفند 97 9:54
مرسی فروغ جان،❤❤❤
مامان فاطمه
7 اسفند 97 10:05
روزتون مبارک عزیزم 
مامان آیسلمامان آیسل
7 اسفند 97 10:39
مرسییی که همه چیز را در یک پست یاد آوری کردید....روزتون مبارک دوست عزیزم❤️
سارابانوسارابانو
7 اسفند 97 12:55
روزتون هزاران بار مبارک😘🌹سایتون همیشه بالاسر پسرگلتون
شادی زندگیشادی زندگی
7 اسفند 97 14:59
روزتون مبارک مادرمهربان💐
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
7 اسفند 97 22:43
روزتون مبارک مامان مهربون
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
8 اسفند 97 1:16
روزتون مبارک☆♡
مامان پریمامان پری
8 اسفند 97 13:52
روزتون مبارک برقرار باشین همیشه
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
8 اسفند 97 15:42
میلاد مادر خوبیها بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام مادر و مقام زن بر شما و تمامی مادران و زنان و دختران سرزمینم مبارک باد ...🌹❤️🎂💖
مهرآرامهرآرا
9 اسفند 97 15:04
روزتون با تاخیر مبارک انشالله سالیان سال سایه تون بمونه برای عزیزانت😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
9 اسفند 97 23:45
عزیزم روزت مباااارک😘😘
مامان زهرهمامان زهره
11 اسفند 97 9:53
سلام عزیزم چه عکس های قشنگی خدا خانواده گرم شما رو حفظ کنه به امید150 سالگی همه شما عزیزان دوست داشتنی🤩❤️
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
12 اسفند 97 23:21
روز مادر بر شما مادر خوب  و مهربان با تاخیر  مبارک 💜🌷
مامانیمامانی
15 اسفند 97 10:24
روزتون مبارک با تاخیر😊 به چه آبگوشتی😁 همیشه انشاالله خوش باشید و دور هم😊