صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

مهمانی خدا

1392/5/2 22:28
نویسنده : مامان صدرا
219 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی امروز اول ماه مبارک رمضان 19 تیر وتو 20 ماه و2 روز ه هستی ان شاالله خدا به همه نی نی های گل سلامتی و<لبشوش همیشه خندون> و به ما مامان وبابا ها طاقتی بده که در این روز های گرم تابستون روزه بگیرند وکسانی که به این سایت میان ما رو دعا کنن حتی نی نی گلم ووووووووو

 

بهترین ماه زندگیم

بهترین ماه زندگی من همین ماه رمضانه. حالا امسال با اینکه روزه نمی گیرم اما سخت بی تاب آمدنش بودم .که رسید. مثل همه چیزهای خوب که دیر می رسند و زود هم میگذرند. امیدوارم به برکت ماه رمضان به همه کارهای نکرده ام برسم. به همه چیزایی که دلم می خواهد تا قبل از آمدن تو به انجام برسونم. اما متاسفانه مادر تو آخر امروز و فرداست. پدرم سالهای نوجوانیم همیشه میگفت : شیطان برای بعضی آدمها که نمی تونه کارهای خوب رو بد جلوه بده یا توجیهی برای انجام ندادنشون پیدا کنه از راه تسویف وارد میشه و تسویف همون امروز و فردای خودمونه.

اولین دعای این ماه من باشد: خدای خوب به برکت ماه مهمانیت ، توانایی جهاد با نفس و غلبه بر شیطان را  به من عطا کن. 

خدایا حس میکنم در جایگاه خودم نیستم. مرا به جایگاه واقعیم هدایت کن. 

 

اللهم ما بنا من نعمت فمنک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)