صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

بزرگ دوستت دارم کوچکم!

1397/5/20 21:26
نویسنده : مامان صدرا
1,436 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگ دوستت دارم کودکم 

_چشمان تو را که از نهایت زیبایی و زندگی با من حرف میزند دوست دارم

_نگاهت را که ساده و معصوم در جستجوی کشف این دنیاست دوست دارم

_دستان کوچکت را که لمس نرم طراوت کودکی است دوست دارم

_صدای شیرینت را که تمام دلم را مینوازد دوست دارم

_قدم های تو را که چقدر اسان و راحت لحظه ها را مینوردد دوست دارم

_کودکم ، کوچکم!!

_من تو را با تمام دلم،از همه وجودم وهمه روح و فکرم

❤بزرگ دوست میدارم❤

پی نوشت :به درخواست یکی از دوستای گلم اصافه میکنم؛

 

❤فرزند خوبم! امروز برایت اینگونه دعاکردم! خدایا ! بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او! پس قرارده بی نیازی درنفسش ! یقین دردلش ! اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش ! و روزى پر برکت در زندگیش. آمین❤

پسندها (21)

نظرات (18)

مامان آیسلمامان آیسل
20 مرداد 97 23:24
عکس و نوشتتون عالییی بودمحبت
مامان صدرا
21 مرداد 97 10:04
ممنون عزیزم🙏❤
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
21 مرداد 97 11:55
متن و عکس زیبا و دلنشین بود ... .... جسارتا اضافه کنید : فرزند خوبم! امروز برایت اینگونه دعاکردم! خدایا ! بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او! پس قرارده بی نیازی درنفسش ! یقین دردلش ! اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش ! و روزى پر برکت در زندگیش. آمین گلگلگل
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
21 مرداد 97 11:56
و همچنین : مادر بودن، زیباترین شادی دنیاست و نمی‌دانی من به خاطر تو چقدر به اشک‌هایم لبخند زده‌ام !
مامان صدرا
21 مرداد 97 20:30
ممنون از لطفتون مامان و بابای حسین عزیز 🙏❤ متن بسیار زیبا حتما به این پست اضافه خواهد شد 🙏❤
مامان مریممامان مریم
24 مرداد 97 7:50
خدا همیشه شما رو برای هم نگه داره❤🌹
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
24 مرداد 97 7:58
گلگلگلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​گلگل​​​​​​​​​​​​​​
مامان صدرا
24 مرداد 97 22:31
ممنون دوستای گلم از لطفتون ❤❤❤❤

25 مرداد 97 16:11
مثل همیشه عالی چه عکاس ماهری زمستون فوق العاده شده عزیزانمان👍😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤
مامان مریممامان مریم
25 مرداد 97 22:08
عکس خیییلی زیباییهمحبت
مامان سمامامان سما
28 مرداد 97 14:30
چ عکسای خوشکلی دلشکستهزنده باشه
مامان صدرامامان صدرا
29 مرداد 97 11:42
ممنونم مامانای مهربون نظر لطفتونه❤🙏❤
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
30 مرداد 97 12:11
عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک.
مامان صدرا
31 مرداد 97 19:44
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک،🤗❤
مامانیمامانی
31 مرداد 97 22:59
چند وقتیه سرم خیلی شلوغه و نتونستم بهتون سر بزنم چقدر دلم برای صدراجون و شما تنگ شده بود. خدا حفظش کنه
مامان صدرا
8 شهریور 97 20:57
ممنونم گلم ما هم دلمون برای شما تنگ شده بود 😚😚
مامان الیمامان الی
22 شهریور 97 12:39
صدرا جان همیشه در پناه حق باشی و ایام به کامت محبت
مامان صدرامامان صدرا
4 مهر 97 19:53
ممنونم مامان مهربون الیسا جان