صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

پسرم با تو دنیا جای قشنگیه برای زندگی

1397/3/28 16:01
نویسنده : مامان صدرا
2,854 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم...

به آسمان نگاه کن...

آسمان و ابر را ببین...

ابر می آید و میرود...

اما...

آسمان هرگز‌...

فرزندم ...

در جهان هستی....

دو چیز وجود دارد....

چیزی شبیه آسمان ...

و چیزی شبیه ابر...

آنچه بر تو واقع می شود...

ابرهایی ست که می آید و می رود...

و تو...

همچنان آسمانی...

در زندگیت...

چیزهایی در تو واقع می شود...

اما تو...

تنها بر آسمان بودن خود بیندیش...

تا آشفته نشوی...

چون یک ناظر آرام ....

شاهد بازی ابرها باش...

ابرها گاه سفیدند و گاه سیاه...

اما دل آسمان ...

همواره ژرف است...

و هیچ چیز ژرفای آسمان را نمی آلاید...

پسرم ....

از یاد مبر ...

تو آسمانی آسمانی آسمان ....

به ابرها میندیش...

برای روزهای...

خوب تو...

دعا میکنم ...

روزهای خوب تو...

ربط عجیبی...

به حال خوب من دارد ...

 

تمام دنیا را گشته ام...

کنار شما اما،

دنیای دیگریست!

تو ....

ناب ترین...

واژه اعلای زمانی...

تو...

خوبترین...

عشق منی...

حضرت یاری...‌

نگاهت میکنم

شبیه شعر و غزلی

موزون ومتناسب

دلنشین و دلنواز

کسی چه می داند

شاید خدا

هوس شعر کرده بود

تو را آفرید!

شیرین تر از جانم...

دوست داشتنت...

بزرگترین ...

نعمت دنیاست...

دنیایم را می دهم برای ...

خنده هایت...

هراسی نیست ...

شاد که باشی ...

دوباره دنیا از آن من است...!

آرزویم را فهمیدم...

که ...

دنیا دنیا ...

بیایند و بروند...

تو نمی شود...

و من ...

یه لبخندت ...

یک حرفت...

یک نگاهت را ...

به تمام ...

دنیا نمیدهم ....

و اینم از عکسای عید فطر که خانوادگی رفتیم باغ 👨👦👩

کاسکوی دلبر جان منن ایشان 🕊😍

عشق من در حال چیدن برگ انگور 🍇🍇

و اینم دست رنج پسر زحمت کشم 😋😚☺عشق من گوجه دوست نداره به همین خاطر زرشک ریختم روش امان از این کاراشون 😥

مگه میشه بریم باغ و گیلاس نخورده برگردیم😅🍒

عشقای من مشغول بازی 🚜🚘از بیل صدرا نمیتونم بگذرم 😂😂😂

نظرات (29)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 خرداد 97 16:08
نوش جان. خوش باشید دوست عزیزم.
مامان صدرا
28 خرداد 97 16:57
ممنون عزیزم 🌷
ثریاجانثریاجان
28 خرداد 97 21:22
 انشالله همیشه خوش باشید 
مامان صدرا
28 خرداد 97 22:39
مرسی ثریا جان🌹
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
28 خرداد 97 22:39
پست دلنشینی بود مرحبا به مادرانه هایتان صدرا جون با خواندن این پست  ها واقعا کیف خواهد کرد ..!!!...!!! 🌸🌸🌷🌷🌻🌻💖💖🌼🌼❤❤ 
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
28 خرداد 97 23:47
نوش جانتون کاش از دلمه هاتون الان اینجا بود... خوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزه همیشه شاد و خندان و سلامت باشید محبتمحبتگلزندهتشویقتشویقخوشمزه
مامان صدرا
29 خرداد 97 0:39
ممنون از لطفتون مامان و بابای حسین عزیز همیشه به ما انرژی میدین با کامنتهای زیبا و پر انرژیتون❤❤❤
مامان صدرا
29 خرداد 97 0:42
مرسی زهرا جان جاتون سبز ❤ بفرمایین همشهری عزیز در خدمتتون باشیم🌷🙌
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
29 خرداد 97 2:54
همیشه به خوشی و گردش💝 💝💝💝 💚💚 💝

29 خرداد 97 12:35
به به عالی چه عکسهای زیبایی خوش باشید عزیزم
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
29 خرداد 97 13:36
وای من عاشق دلمه ام ولی تنبلیم می شه درست کنم مثل همیشه عالی
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
29 خرداد 97 13:36
ضمنا عیدتون مبارک و طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق امیدوارم تعطیلات عید بهتون خوش گذشته باشه
مامان صدرا
29 خرداد 97 16:44
ممنونم فاطمه جان🌷
مامان صدرا
29 خرداد 97 16:44
ممنونم از لطفت الهام جان 😚🌷
مامان صدرا
29 خرداد 97 16:52
مرسی سیما جان دقیقا منم اولین باره که همت کردم  و دلمه درست کردم 🙈 ممنون عزیزم نماز و روزه های شما هم قبول باشه🌷❤😚
mahsamahsa
30 خرداد 97 10:40
طاعات و عباداتتون قبول باشه خيلي عكسهاي خوب و پست هاي زيبايي گذاشتين به ما هم خوش گذشت با ديدنشون ايشالله كه هميشه شاد و سلامت باشينگل
مامان صدرا
30 خرداد 97 12:21
ممنونم مهسا جان از لطفی که دارین بینهایت متشکرم از کامنت پر انرژیتون🙏😚😚😚 نماز و روزه های شما هم قبول باشه❤🌷
مامان زهرهمامان زهره
30 خرداد 97 16:52
پرچم صدرا ها همیشه بالاستمحبت چقدر گل پسر داره شبیه باباش میشه. خدا خانواده تون و در کنار هم حفظ کنه. مطالب خیلی عالی و زیبا بود بانوی زیبا اما از همش بیشتر یه جا خیلی به دلم نشست: شیرین تر از جانم... دوست داشتنت... بزرگترین ... نعمت دنیاست... من به این خیلی ایمان دارم.  
مامان پسملامامان پسملا
31 خرداد 97 8:32
نوش جانتون - همیشه شاد باشین
مامان صدرا
31 خرداد 97 13:26
ممنونم زهره جان شما همیشه با کامنتهای پرمهرتون ما رو شرمنده میکنین ❤❤❤ سپاس از لطف همیشگیتون😚😚 روی ماه فرشته هاتو ببوس از قول من 😚😚
مامان صدرامامان صدرا
31 خرداد 97 21:48
ممنونم مامان دو تا فرشته ❤🙏
مامانیمامانی
1 تیر 97 10:46
انشاالله همیشه خوش باشین عزیزم وای چه دلمه هایی دهنم آب افتادآرام
فاطمهفاطمه
1 تیر 97 18:02
ماشالا گل پسر ما
مامان صدرامامان صدرا
1 تیر 97 22:26
ممنونم از لطفتون مامان ساره جان بفرمایین در خدمتتون باشیم🤗🤗❤
مامان صدرامامان صدرا
1 تیر 97 22:27
مرسی فاطمه جان😚😚
شادی زندگیشادی زندگی
6 تیر 97 13:19
نوش جونت و به به چه طبیعتی وچه خوردن داره گیلاس تازه تازهخوشمزه
مامان الیمامان الی
6 تیر 97 13:56
چه عکسهای قشنگی محبت الهی همیشه خوش باشید و ایام به کامتون گل
مامان صدرا
18 تیر 97 13:59
مرسی شادی جان جاتون سبز❤💚
مامان صدرا
18 تیر 97 14:00
مرسی مامان الیسا حان ❤❤❤❤