صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

#مدرسه فوتبال# روزهای شادی که در کنار عشق کوچکمان میگذرد❤

1397/3/10 1:16
نویسنده : مامان صدرا
1,319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مهربانِ...مهربانِ...مهربانم! به وجودت افتخـــــــــــــــار می کنم...به حضورت می بالم ...به نفس هایت زنده ام ... به نگاهت معنا گرفته ام .

 
 

اولین هنر نمایی صدرا با توپ⚽️

چه زود، زود، زود گذشت!!!

فوتبالیست کوچک من⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️

⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️

دوستای گلم مامانای مهربون صدرا سه ساله زبان انگلیسی میره برای امسالم تصمیم گرفتیم به خاطر علاقه ای که به فوتبال داره مدرسه فوتبال ثبت نام کنیم ولی درکنارش رباتیکم دوست داره بره به نظرتون دوتا کلاس براش خوبه یا کلاسهای فشرده؛ بچه خسته نمیشه میخوام حداقل به خاطر علاقه صدرا به رباتیک یک ماه بذارمش لطفا راهنمایی کنین؟🙏❤

الف:بذارمش مشکلی نیست .

ب: نه بابا بچه خسته میشه .

police officer👮‍♂️n

و قسمت خانه بازی اشتیاق

واااااای خدای من چقد سرگرمن😂😅

ما که اونجا نشسته بودیم همش سرفه میکردیم به خاطر شن و گرد وغبارش 😥ی دودی بالا رفته بود ولی ماشالله بهشون اصلا سیر نمیشن از شن بازی😉😆

❤💜💙❤💜💙❤💜💙❤💜💙

پسندها (22)

نظرات (38)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
10 خرداد 97 3:38
این کلاسایی که گفتین به نظر منم اون قدر بچه رو اذیت نمی کنه. 
AynazAynaz
10 خرداد 97 5:44
رباتیک به صورت مبتدی که همونطور گفتین یک ماه .خوبه.بچه رو خسته نمی کنه. ولی فقط مرحله ی مقدماتیش برای صدرا جان تو این سن خوبه چون مراحل پیشرفته ش رو فک کنم اگه از کلاس چهارم یا پنجم بره براش بهتره
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
10 خرداد 97 8:08
ماشالله به پسرگلت. خدا از چشم بد دورش کنهمحبت
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
10 خرداد 97 9:50
ماشاءلله به صدرا جون  موفق باشی عزیزم کودکان در این سن سرشار از انرژي اند الان فرصت خوبیه برا کشف استعدادش . در کنار زبان و فوتبال یه ماه رباتیک به نظر خوبه واسش گل
مامان صدرا
10 خرداد 97 9:58
ممنون دوستای مهربونم بابت راهنماییتون 🌹🙏❤
آجی هاناآجی هانا
10 خرداد 97 12:39
سلام مامان صدرای عزیز من شخصا فکر میکنم از این شاخه به اون شاخه پریدن فقط بچه رو زده میکنه شاید الان علاقمند باشه ولی بعدش که زیر فشارش قرار بگیره باعث کم شدن کلی علاقش به اون رشته میشه با توجه به اینکه فوتبال برای پسربچه ها به قدر کافی انرژیشونو تخلیه میکنه ،‌‌فکر کنم رباتیک فقط بار مضاعفه البته باز تصمیم با خودتونه بعدشم رباتیک نیاز به دانش الکتریکی شده در سطح کم داره و اینکه صدرا جان هنوز کوچیکه برای یادگیریش هم مشکل بعدیه اصلا رباتیک فعلا برای این سن خیلی جالب نیست چون فقط از دور تفریحیه دستای این کوچولو ها قدرت کافیش رو نداره . من خودم رباتیک خوندم تا ترم نیمه پیشرفتش . اگه فقط یه پیچ اشتباها بسته بشه مجبور میشن کل سازه رو باز بکنن که بچه ها تو این سن قدرت ارادشو ندارن که خسته نشن گاهی حتی برای یه سازه کوچیک باید چههار بار باز کنی و از اول ببندی و کلا بچه رو زده میکنه همون فوتبال رو بره بهتره به عنوان کسی که خودش خونده دارم خدمتتون عرض میکنم که یه وقت کلا علاقش از بین نره که حتی اگه زمان مناسبش مثلا کلاس پنجم ششم رسید خودش تن به این کار نده من نظرای مادرای دیگه رو درک میکنم چون رباتیک از علومیه که فقط از دور ساده و تفریحیه امیدوارم خستتون نکرده باشم با آرزوی موفقیم روز افروز شما و گل پسرتون

10 خرداد 97 13:58
عکس زیبایی بود و خداوند کودک دلبند شما را حفظ کند . همیار رایانه (9099071728 )  پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه، موبایل ، تبلت ، لپ  تاپ و .... شماره تماس : 9099071728 وبسایت : www.hamyarrayaneh.ir تلگرام : https://t.me/HamyarRayaneh اینستاگرام  : https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh سروش : https://sapp.ir/hamyarrayaneh
مامان صدرا
10 خرداد 97 14:38
دقیقا موافقم هانا جان با گفته شما ،خودمم همین نظر رو دارم ولی به خاطر علاقه صدرا گفتم از  مامانا کمک بگیریم و نطراتشون رو اعلام کنن اگه تجربه ای داشتن در این زمینه بازگو کنن خیلی ممنونم دوست عزیز بابت راهنمایت واقعا خیلی مفید واقع شد 🙏😍
مامانیمامانی
10 خرداد 97 15:44
سلام عزیزم الهیییییی چقدر ذوق اولین هنرنمایی صدراجون با توپ رو کردم😘 به نظر منم همون فوتبال کافیه بهتره یه کم بزرگتر بشه و بعد بره کلاس رباتیک تا علاقه ی بیشتری هم بهش نشون بده و بهره ی بیشتری از کلاس ببرهمحبت
مامان آیسلمامان آیسل
10 خرداد 97 17:17
چه رشته ورزش خوبی رو براش انتخاب کردین...امیدوارم همیشه موفق و شاد باشه

10 خرداد 97 17:23
من باشم حتما دو تاش رو انتخاب می کنم. ولی از خودش بپرس. 🙂
هلیآهلیآ
10 خرداد 97 18:53
به نظر من اگه خودش از پسش بر بیاد و خسته نشه خیلی هم خوبه! ورزش جسم و ذهن باهم نتیجه ی خوبی داره  شاد و سلامت باشید.
مامان صدرا
10 خرداد 97 20:08
دوستای گلم ممنونم از تک تکتون بابت راهنمایی خودمم نمیخوام درگیرش کنم تا زده بشه ولی به خاطر علاقه خودش به رباتیک موندم که بذارم یا نه میترسم بذارم از هر سه تا کلاسش زده بشه و خسته کننده بشه براش🤔🙏❤
آجی هاناآجی هانا
11 خرداد 97 0:08
خواهش میکنم امیدوارم مفید بوده باشه و تصمیم درست رو بگیرید محبت
آجی هاناآجی هانا
11 خرداد 97 0:12
اگه هم واقعا علاقمنده و باز پافشاری میکنه میتونید کیت های رباتیک رو شخصا براش تهیه بکنین و تو خونه از روی فیلم های موجود در اینترنت یا بروشور بسته باهاش کار کنید . اینجوری هم به علاقش میرسه هم فشار کلاس روش نیس بوس
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 خرداد 97 7:36
انشاءالله همیشه ی همیشه شاد شاد باشین صدرا جونی دوست داریم
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 خرداد 97 7:38
من الف رو انتخاب میکنم بذارین صدرا جون یه چیزایی هم یاد بگیره ​​​​​​حتما اینا برای آیندش خوبه
مامان صدرامامان صدرا
11 خرداد 97 10:53
سلام هانا جون حتما در این مورد به راهنماییتون نیاز دارم دقبقا بیشتر علاقه صدرا به وسایلش هست که دوست داره سر وکار داشته باشه 🙏❤🤗😘
مامان صدرامامان صدرا
11 خرداد 97 10:54
ممنونم فاطمه جون از لطفی که دارین ما هم دوستتون داریم ❤😚فعلا تصمیم نهایی نگرفتم بازم ممنونم بابت راهنماییتون🙏❤😚
mahsamahsa
11 خرداد 97 12:48
با سلام به نظر من آموزش مهارت هاي حركتي هيجاني در سن و سال صدرا جان خيلي براش مفيد ميتونه باشه هر چي باشه قراره بره مدرسه و اونجا به حد كافي مغزش به چالش كشيده خواهد شد بهتره پله به پله پيش بره تا ان شالله بازده مهارت هاش عالي باشهمحبت
مامان صدرا
11 خرداد 97 13:57
ممنونم خانومی بابت راهنماییتون 🙏❤😘
عمه فروغعمه فروغ
11 خرداد 97 15:43
سلام...به نظرم آدم از انجام دادن کاری که بهش علاقه داره خسته نمیشه...کلاس هایی که خودش داره ثبت نامش کنید...موفق باشه همیشه گل پسرمونمحبت چقدر در عکس اولی فندق بودهبغل
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
11 خرداد 97 20:24
روباتیک تو این سن زیاد خسته کننده نیست فقط در حد لگو بازیه باید با پیچ و مهره و بقیه وسایلش مثلا یه عینک یا یه صندلی رو سر هم کنن. من پیشنهاد می دم برید با مربیش صحبت کنید تا خودتون سطح کار رو ببینید. 
مامان خدیجهمامان خدیجه
12 خرداد 97 10:10
خداحفظشون کنه

12 خرداد 97 20:26
سلام ممنون که وبلاگ ما را تا اینجا دنبال کردید به علت مشکلاتی وبلاگ رمز دار میشه اینم رمز: پسر ها
mahyamahya
13 خرداد 97 13:58
سلام  به نظر من اگه علاقه ی زیادی به رباتیک داره حداقل یه ماه بزار بره 🤖 🕹                                                                برای فوتبال 2روز درمیان بزار ⚽🏃 برای زبانش بستگی به علاقش داره زبانو بزار ادامه بده چون بدرد اینده اش می خوره😮🖊📖
مامان صدرامامان صدرا
14 خرداد 97 23:08
سپاسگدارم از تک تک تون بابت راهنمایی حتما منم ی تصمیم نهایی میگیرم برا صدرا از تجربیات قشنگتون🙏🙏❤❤
ثریاجانثریاجان
15 خرداد 97 9:25
خدا حفظش کنه بچه که استعداد داشته باشه کلاس ها هم براش خیلی مفیده 
مامان صدرامامان صدرا
16 خرداد 97 15:55
ممنونم بانو جان از راهنماییتون🙏❤

18 خرداد 97 17:52
محبتگلبوس
مامان صدرا
18 خرداد 97 21:40
🙏❤🌹
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
19 خرداد 97 12:18
فکر نمی کنم این یه ماه امتحانی ضرری داشته باشه نهایتا بعد این یک ماه معلوم می شه علاقش واقعیه یا یه تب تند زورگذر بوده
✿مـــــــMaedeـــــــائــــده✿✿مـــــــMaedeـــــــائــــده✿
19 خرداد 97 18:13
همیشه عشق باشد همیشه برکتمحبت
مامان صدرا
19 خرداد 97 20:38
ممنونم سیما جان بابت راهنماییتون 🙏❤ حالا  به خاطر علاقه ای که خودش داره موندم که ثبت نام کنم یا نه چون نمیخوام با کلاس خسته اش کنم 😯
مامان صدرا
19 خرداد 97 23:27
مرسی مائده جان از لطفی که داری 😚😚😚
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
26 خرداد 97 23:43
خواستن توانستن است
مامان صدرا
18 تیر 97 14:06
👌❤