صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

#سفر بسلامت اردیبهشت جان❤#افطاری خونه مامان فاطی❤

1397/3/2 9:06
نویسنده : مامان صدرا
1,423 بازدید
اشتراک گذاری

افطاری خونه مامان فاطی😋❤

چه زود آمد و گذشت

به همین راحتی

دلم برایش تنگ شده

برای اردیبهشت

برای خود خودش

برای شب هایش

غروب هایش

بارانش

ویک فضای شاعرانه ی محشر...

خدا حافظ اردیبهشت

بدونِ هیچ اما و اگری تو ماندنی ترین "واژه" در زندگی ام هستی...❤️

‌تکه تکه می شود دلم چهارخانه که می پوشی در تک تک خانه هایش تنگ بغلم کن بغلم کن بغلم کن... ‌

پسندها (20)

نظرات (33)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
2 خرداد 97 9:12
منم اردیبهشت که تموم شد دلم گرفت.😔
مامان صدرامامان صدرا
2 خرداد 97 9:16
حال و هوای اردیبهشت عالیه الان اینجوری بگیم همه میگن اردیبهشت ماهین به همین خاطره😄😅🙈😍
مامانیمامانی
2 خرداد 97 10:00
نوش جان عزیزم اردیبهشت دوست داشتنی ترین ماه سالهمحبت
مامان صدرا
2 خرداد 97 10:01
🤗😍🤗
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
2 خرداد 97 10:24
به بههههه نووووش جاااان چ سفره ی خوشمزه اییییی 😊😊😁😁😍😍😍
مامان صدرامامان صدرا
2 خرداد 97 10:40
ممنونم محبوب بانو جان🙏⚘❤
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
2 خرداد 97 11:47
چه سفره ای چه سلیقه ای احسنت تشویقتشویق شعری زیبا در وصف رمضان بی تو ای جانِ جهان، جان و جهان را چه کنم؟ خود، جهان می‌گذرد، ماندنِ جان را چه کنم؟ ماهِ شعبان و رجب، نم‌نمِ اشکی شد و رفت خانه ابری‌ست خدایا! رمضان را چه کنم؟  شانه بر زلفِ دعا می‌زنم و می‌گریم موسیِ من! تو بگو روز و شبان را چه کنم؟  صاحبِ "حیّ علی ...! لقمۀ نوری برسان سحر از راه رسیده‌ست، اذان را چه کنم؟  کاتبانِ تو مرا خطِّ امانی دادند کشتۀ خالِ توأم، خطّ امان را چه کنم؟  کاشکی جرم عیان بودم و تقوای نهان پیش تقوای عیان، جرم نهان را چه کنم؟  
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
2 خرداد 97 11:48
کاش همیشه اردیبهشت باشد . اردیبهشت ماه مهربانی است و با بارانی که می باراند زندگی را روشن می کند .
مامان صدرا
2 خرداد 97 12:59
به به چه شعری 👌ممنونم از محبتون واقعا با کامنتهای بی نطیرتون شرمندمون میکنین❤💐⚘🙏
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
2 خرداد 97 13:02
چه قدر زحمت کشیدن دستشون درد نکنه قبول باشه مامان بزرگ صدرا جون
مامان صدرا
2 خرداد 97 14:24
خیلی ممنون گلم❤🙏
عمه فروغعمه فروغ
2 خرداد 97 14:38
به به چه سفره ایآرام....چه خوردنی های خوشمزه ایخندونک....طاعاتتون قبول عزیزممحبت
مامان صدرا
2 خرداد 97 14:44
ممنون از لطفت فروغ جان ❤🙏نماز و روزه های شما هم قبول باشه 🙏⚘⚘⚘⚘
❤مامان سونیا❤❤مامان سونیا❤
2 خرداد 97 15:47
نماز روزتون قبول بانو چه سفره زیبا و کاملی نوش جان انشالله خرداد خوبی داشته باشید
مامان صدرامامان صدرا
2 خرداد 97 16:47
ممنون از لطفت مامان سونیا جان 🙏❤😘

2 خرداد 97 17:22
به به قبول باشه گرسنه ام شد زیبا
مامان صدرا
2 خرداد 97 21:26
شرمنده دوست گلم کاش بعد افطار میذاشتم این پست و 🙈🙈😉
مامانیمامانی
2 خرداد 97 22:36
عزیزم برنده شدنتون توی مسابقه ی نوشته های محبوب مبارکمحبتجشنتشویق
مامان صدرا
2 خرداد 97 23:23
خیلی ممنونم مامان ساره جان ولی نی نی وبلاگ هنوز قطعی اعلام نکردن🙏🤗☺😚
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
2 خرداد 97 23:49
خواهرررري برنده شدنتتتت توي مسابقه نوشته هاي محبوب رو تبريككككك ميگمممم انشالله هميشهههه موفق باشينننن 😍😍😍😍
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
3 خرداد 97 0:30
سلام برنده شدنتون را در مسابقه محبوبترین نوشته های نی نی وبلاگ تبریک میگوییم . ایشاللا موفقیت های بیشتر و بالاتر  👏👏👏👌👌👌💗💗💗
مامان صدرا
3 خرداد 97 0:35
ممنونم از تک تک دوستای گلم ما با داشتن دوستای گلی مثل شما در نی نی وبلاگ برنده هستیم لزومی به مسابقه و جایزه نیست 🙌🙏🌷😚دوستتون داریم مرسی که هستین❤❤
مامانمامان
3 خرداد 97 1:15
سلام دوست عزیز.محبوب شدن نوشته های وبلاگتون راتبریک میگم وممنونم که همیشه به وبلاگم نظرلطف دارید.انشاالله همیشه شادوسلامت وعاقبت بخیرباشید
مامان صدرا
3 خرداد 97 9:50
سلام عزیزم خیلی ممنون❤با داشتن دوستای گلی مثل شما همیشه برنده ایم 😘😘
مامان الیمامان الی
3 خرداد 97 10:37
به به چقدر باسلیقه ، دستشون درد نکنه تشویق
مامان صدرا
3 خرداد 97 13:23
ممنون از لطفتون دوست گلم 😚🙏⚘

4 خرداد 97 19:47
سلام خانمی. می تونم منم رمز مطلبتون رو داشته باشم؟ 
مامان صدرا
4 خرداد 97 19:52
چشم عزیزم البته که خصوصی رو چک کنین🙏❤
مامان و بابامامان و بابا
5 خرداد 97 0:36
سلام.ممنون ازحضورتون.التماس دعاگل
مامان صدرامامان صدرا
5 خرداد 97 12:58
سلام عزیزم خواهش میکنم محتاجیم به دعا🙏❤
مامان پرنیامامان پرنیا
6 خرداد 97 15:22
خوش باشيد هميشهگل
مامان صدرا
6 خرداد 97 18:58
ممنونم دوست گلم🙏❤
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 خرداد 97 10:30
ستارهگلستارهگل ستارهگلستاره ستارهگل ستاره امیدوارم همیشه شاد باشین