صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

انتخاب مدرسه !!!؟؟؟🤔

1397/2/13 22:30
نویسنده : مامان صدرا
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

 


_سلام به دوستای گلم و مامانای خوب نی نی وبلاگی تعریف شما از یک مدرسه خوب چیست ؟


_برای پایه دبستان مدرسه دولتی یا غیر دولتی؟


_چه انتظاری از مدیر و معلم دلبندتان دارین؟


_اگه نظرتان مدرسه دولتی هست !چرا؟


_اگه نظرتان مدرسه غیر دولتی هست !چرا؟


_لطفا مامانای مهربون اگه تجربه دارین راهنمایی کنین به شدت درگیر انتخاب مدرسه برای صدرا هستم

 

پسندها (15)

نظرات (14)

مامان آیسلمامان آیسل
14 اردیبهشت 97 11:25
سلام ....سعی کنید اول روحیه پسرتون رو در نظر بگیرین..
مامان صدرا
14 اردیبهشت 97 13:19
سلام عزیزم چشم حتما ممنونم از راهنماییتون🙏❤
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
15 اردیبهشت 97 12:02
عزیز دلم هر مدرسه ای میخوای ببری گل پسر رو حتماااااا از مامان دانش اموزهای اون مدرسه پرسو جو کن مثلا وقت نزدیک ثبت نام برو مدرسه حتما کسایی رو پیدا میکنی ازشون بپرسی من خودم خیلی  رفتار کادر مدرسه و اموزش خوب واسم مهمه انشالله بهترین انتخاب رو داشته باشی 😍😍😍
مامان صدرا
15 اردیبهشت 97 13:35
سلام محبوب بانو حان ممنونم از راهنمایت❤🤗 دقیقا​​​​​​ منم این کارو میکنم اول از اولیای مدرسه پرس و جو میکنم اگر راضی بودن از مدیریت و کادر مدرسه بعد در نطر میگیرم مدرسه رو ولی فعلا تصمیم قطعی نگرفتم 😔😓
مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
16 اردیبهشت 97 9:40
ان شاا... موفق باشه پسر عزيزمونآرام
مامان صدرا
16 اردیبهشت 97 11:06
خیلی ممنون عزیزم🙏❤
مامانمامان
16 اردیبهشت 97 11:41
من آیهان رو تو مدرسه دولتی ثبت نام کرده بودم تو بهمن ماه مجبور شدم برداشتم بردم ثبت نامش کردم تو غیر انتفاعی. تو دولتی از بس تعداد بچه ها زیاده کنترل خیلی سختهبالاخره یه جاهایی دور از چشم مدیر معلم همدیگه رو گیر میارن و کتک کاری می کنن. کتک خوردن از بچه های سال بالایی باعث شده بود روحیه پسرم به شدت خراب بشه متنفر بود از مدرسه. ولی از همون روزی که بردمش مدرسه غیر انتفاعی عاشق مدرسه و دوستاشه. و بچه ها فرصت و موقعیت درگیری ندارن. مطمئنا به درسشون بیشتر رسیدگی می شه چرا چون پول گرفتن. این لامصب پول خوب چیزیه. پول رو که میدی خیالت راحته به بچت می رسن از همه لحاظ.  بعضی ها میگن غیر انتفاعی ها بچه ها رو لوس بار میارن اصلا هم اینجور نیست. چون تو خونه آدم بخواد بچه رو لوس باره نمی تونه اون یه بچه رو کنترل کنه چه برسه به مدرسه. قرار باشه اقتدار نداشته باشن بچه ها از سر و کولشون بالا می رن. به نظر من تو مملکت ما که همه چی پولی هست حتما برا کسی که توانش رو داره بچه باید بره غیر انتفاعی موفق باشی
مامان صدرا
16 اردیبهشت 97 13:18
سلام عزیزم ممنونم از راهنماییتون❤🙏دقیقا دغدغه های منم بیشتر از لحاظ امنیت بچه هست نه آموزش؛ ولی در مدرسه های غیر دولتی از شناختی که خودم دارم معلمهای بی تجربه و بازنشسته را برای آموزش می پذیرن که این خودش از عیاب مدارس غیر دولتی هست خواه نا خواه در روحیه بچه تاثیر می گذارد  ولی بهترین گزینه در هر مورد مدرسه خوب هست با آگاهی زیاد ؛ممنونم که تجربه هایتان را به اشتراک گذاشتن حتما در نظر میگیرم🙏😓
PayanPayan
16 اردیبهشت 97 17:46
قلمتون خیلی زیباست مث گل پسرتون تبریک میگم❤❤
مامان صدرامامان صدرا
16 اردیبهشت 97 18:01
خیلی ممنون عزیزم  نگاهتون زیباست ❤
مامان پسملامامان پسملا
17 اردیبهشت 97 12:05
عزیزم من علی را یکی از بهترین مهد های شهرمون بردم . روز اول گفتن دوربین داره میتونید خودتون از محل کار چک کنید و ... باز خودش کلاسای فوق العاده داشت که اسمشو می نوشتم و ... مثلا ستاره دار بود و هزینه اش هم بالا بود . برای من مهم نگهداری کامل از پسرم بعد اموزش ها بود . اما چشمتون روز بد نبینه یه روز یکی از بچه ها کتف علی را ان چنان گاز گرفته بود که مدتها اثرش بود ... اموزش هم که با اون همه کلاس و ... باید خودم تو خونه باهش کار میکردم  و الا مهد الکی بود .... برا همین اسمشو مدرسه دولتی نوشتم  که میگفتن خوبه ... در کل بازم خودم باید کمکش کنم و ازش درس بخام والا خودش اصلا درس نمیخونه . خدا را شکر خودش حافظه اش خوبه با گوش کردن سرکلاس یاد میگیره . ولی من حساسم و با خودم مقایسه میکنم که دائم درس میخاندم . 
مامان صدرا
17 اردیبهشت 97 12:57
سلام عزیزم ممنونم از راهنماییتون و تجربه ای که داشتین رو به اشتراک گذاشتین🙏❤کاملا با گفته شما موافقم  منم دقیقا همین نظر رو دارم اگه قرار باشه من خودم به درس بچه ام رسیدگی کنم تمام  تکالیفش رو انجام بدیم بنا به گفته شما خودم از بچه ام درس بخوام نیازی نیست مدرسه غیر دولتی باشه روند آموزشی یکی هست فقط دلهره من از امنیت بچه هست 😓😔 انشالله پسر گل شما هم موفق باشه ❤😙
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
18 اردیبهشت 97 9:39
سلام و وقت بخیر خوبه که یه نفرم نظرمون رو خواستزیبا بنظرم مدارس دولتی بهترن. البته مدارس دولتی برخی زیر نظر حوزه هستند. از نظر فرهنگی خیلی غنی هستند. اگر با طرح آدرس مشکل نداشتین و تمایل داشتید، میتونید توی مدارس دولتی تحت نظر حوزه ی علمیه پسرتون ثبت نام کنید. شاید کاستی هایی باشه که همه جا هست اما مجموعاً ارزشش رو داره. در کل برای درس آقا زاده تون خودتون باید توی خونه یه معلم تمام کمال باشید. پایه ی اول معمولا اینجوریه. کار در خانه زیاد دارن. مدیر خوب مدیری هست که در عین دوستی با بچه ها، قاطع هم باشه. معلم خوب هم معلمی که عشقمحبت تدریس و بچه ها داشته باشه. اگر عاشق بچه ها باشه، حتی کمک میکنه از نظر روانشناسی هم رفتار بهتری از خودشون بروز بدند. مدرسه ی خوب هم مدرسه ای هست که بتونه استعدادها رو کشف کنه و پرورش شون بده و به بچه ها درس انسانیت بده. متأسفانه برخی مدارس فقط روی حوزه ی تعلیم کار می کنند و براشون مهم نیست چقدر استعداد کور بشه و به برخی بچه ها برچسب زرنگ و تنبل و ... می زنند یا بدتر از اون، اینکه برچسب بی ادب و بی تربیت و ... بچه های پایه ی اول چون از محیط پیش دبستانی و بازی وارد محیط درس و سواد آموزی می شوند، حتماً شیطنت هایی دارند. این هنر یک مدرسه هست که بتونه در جهت صحیح، انرژی های بچه ها رو هدایت کنه. بنظر من هیچ بچه ی 7 ساله ای بی ادب و نزاکت و تنبل و کودن نیست. فقط نیاز به زمان داره تا با شرایط جدید و ... خودش وفق بده. اصلا صحیح نیست اینکه بگیم بچه ای چون داخل کلاسشون بد دهان هست، پس این کلاس برای پسر من مناسب نیست. خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر.نه بهتره بگیم، اگر کسی هم کار بدی انجام می دهد، کار فرد ناشایست هست، نه خود فرد. پس کاری کنیم و بستری فراهم کنیم تا متوجه زشتی عملش بشه. نه با تنبیه و حقارت و...!!!!!! با صبر با حوصلهتشویق اگر زمینه برای تربیت خوب در خانه و مدرسه فراهم باشه، حتماً خوب تعلیم و تربیت می شوند. پایدار باشید.
مامان صدرا
18 اردیبهشت 97 10:31
خاله ی مهربون واقعا موافقم با گفته شما چه زیبا و رسا بیان کردین ؛  در مملکت ما بیشتر از اینکه رشد و آینده کودک را در نظر بگیرن بیشتر مدارس غیر  دولتی را انتخاب  میکنن به خاطر تشریفات و چشم هم  چشمی نه اینکه بچه را در نظر بگیرن 🙏⚘ بابت راهنماییتون به دنیا ممنونم 😙🙏