صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

فقط با تو حالم خوبه.....!!!!!!

1397/1/26 1:01
نویسنده : مامان صدرا
1,554 بازدید
اشتراک گذاری

 


هیچ وقت
حد خودم را نفهمیده ام
مثلا
پای عشق در میان باشد
میخواهم
جای دوست داشتنت
هی برای تو
بمیرم
بمیرم
بمیرم
....!

 

 

 


خوب شد آمدی ها!
نه جدا.... خوب شد!
وگرنه
من از کجا قرار بود بفهمم که یک نفر را میشود ؛آنقدر دوست داشت...؟

 

 

 

 


دوست داشتنت
تمام نمیشود
با هر نفس
درون من متولد میشوی

 

 

 

 


کسی که برایت آرامش بیاورد
مستحق ستایش است .

 

 

 

 


آن لرزه که چشمان تو بر جان من انداخت
ثبتش نکند ؛دانش صد لرزه نگاری!!!!!!!!!!!

 

 

 

 


لمس قشنگیست واژه #خوشبختی
و من خوشبخترینم با #تو
همین که قلبم به شوق دیدن تو می تپد
برایم #کافیست!!!

 

 

 

 


سیر نمی شوم
ز تو
نیست جز این
گناه من ....
مولانا

 

 

 

 


دلبران ؛ دل میبرن
اما تو جانم میبری..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


فقط پیش تو آرومم
فقط با تو جهان خوبه
چقدر بد عادتم کردی
نباشی حالم آشوبه

 

 

 

 


صدایت آغوشی ست از آرامش
که هر بار می آید مرا غرق در خود میکند ...

 

 

 

 


خوش می روی در جان من
خوش می کنی در مان من
ای دین و ای ایمان من
ای بحر گهر دار من
مولانا

 

 

 

 


شبتون خوش مهربونا

 

 

پسندها (15)

نظرات (11)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
26 فروردین 97 2:09
تشویق
مامان صدرا
26 فروردین 97 7:08
😙❤
مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
26 فروردین 97 10:56
ان شاا... هميشه زير سايه پدر و مادر شاد سلامت و موفق باشه آرام
مامان صدرا
26 فروردین 97 10:59
یه دنیا ممنونم بابت دعای زیباتون ❤خدا گل پسراتو حفظ کنه 😙
مامان مریممامان مریم
26 فروردین 97 15:15
❤❤❤❤❤
مامان آیسلمامان آیسل
26 فروردین 97 16:04
الله ساخلاسین و همیشه شاد یاشاسینمحبت
مامان صدرا
26 فروردین 97 16:05
ساغول همشهری عزیز 😙🤗
مامانیمامانی
1 اردیبهشت 97 12:34
محبتمحبتمحبت
عمه فروغعمه فروغ
10 اردیبهشت 97 14:59
چه عکس های قشنگیمحبت چه گل پسر نازنینیبغل
مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 10:00
عزیزم ما تو مسابقه شرکت کردیم، خوشحال میشم 5 تا پست آخری منو لایک کنید! ایشالا جبران میکنم! چشمک
مامان صدرامامان صدرا
11 اردیبهشت 97 15:47
چشم عزیزم ❤