صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

جان منی و از این عزیزتر نمیشود...❤

1396/11/9 23:46
نویسنده : مامان صدرا
1,684 بازدید
اشتراک گذاری

 


زیباترین قسم سهراب سپهری:
به حباب نگران لب یک رود قسم؛
وبه کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت...
غصه هم میگذرد
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند
لحظه ها عریآنند....
به آن لحظه خود،
جامه اندوه مپوشان هرگز..!
زندگی ذره ی کاهیست.؛
که کوهش کردیم
زندگی نام نکویست
که خارش کردیم..
زندگی نیست به جز نم نم باران بهار
زندگی نیست به جز دیدن یار..
زندگی نیست به جز عشق..
به جز حرف محبت به کسی
ورنه هر خاروخسی
زندگی کرده بسی..
زندگی تجربه تلخ فراوان دارد
دوسه تا کوچه و پس کوچه
و اندازه یک عمر بیابان دارد
ما چه کردیم و چه خواهیم کرد در این فرصت کم....!؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


شبت ستاره بارون عشق کوچکم

 

 

پسندها (12)

نظرات (10)

مامان آیسلمامان آیسل
10 بهمن 96 9:16
عالیییی....من هم خیلی شعرهای سهراب سپهری رو دوست دارم...و چقدر قشنگ زندگی رو وصف کردهمحبت
مامان صدرا
10 بهمن 96 9:22
❤❤❤
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
10 بهمن 96 9:35
سلام یاد مرحوم سهراب سپهری بخیر زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد. زندگی سوت قطار است که در خواب پلی می‌پیچد. زندگی دیدن یک باغچه از شیشه مسدود هواپیماست. خبر رفتن موشک به فضا، لمس تنهایی «ماه»، فکر بوییدن گل در کره‌ای دیگر.  
مامان صدرا
10 بهمن 96 9:38
به به چه زیبا یادش گرامی❤❤❤
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
10 بهمن 96 12:39
ممنونم به ما سر زدیدآرام
مامان صدرا
10 بهمن 96 13:25
خواهش میکنم دوست عزیز محبت
مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
11 بهمن 96 9:40
الهي چقدر عالي خدا حفظش كنهمحبت
مامان صدرا
11 بهمن 96 11:50
خیلی ممنون خاله ی مهربونمحبت
مامانمامان
11 بهمن 96 20:31
ممنون از لطفتون فکر کنم وبلاگ من ایراد داره تو قسمت تایید نمیشه همونجا پاسخ دادغمگین
مامان صدرا
11 بهمن 96 22:50
خواهش میکنم عزیزم منم مشکل تایید کامنت دارمو حای کامنت با جواب خودم عوص میشه ولی خوبه این حالتی  انشالله شرمنده دوستان گلی مثل شما نشم محبت سعی میکنم جواب کسایی که لطف کردن و وقت گذاشتن  تشکر کنم​​​​​​بغل