صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

دهمین ❤سالگرد❤ ازدواجمون مبارک❤

1396/9/5 0:00
نویسنده : مامان صدرا
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

 

 


لازانیا جانبه مناسبت دهمین سالگردمون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بی مهابا بغلم کن وسط مردم شهر ...

به خدا عشق "
به رسوا شدنش می ارزد؛

 

 

 

 

 

 


مثل بهشت....؛

 

 

 

 

 

 


خدایا!

همین آرامش ....

همین لذت ....
همین دو نفر...!
برای من.....!
تا ابد....
الهی آمین؛

 

 

 

 

 

 

 


سایه ات از سرمان کم نشود حضرت یار....!

 

 

 

 

 

 


سه نفره های ما ...
خودش یه دنیااااااااست!
خدایا شکرت

 

 

 

 

 

 


زیباترین وبهترین لحظه هام کنار شما دو نفر شکل میگیره خدا جونم ممنونم بابت این همه خوشبختی....

 

 

 

 

 

 


با دستای مهربان تو حتی می آفرینم خودم را..

 

 

 

 

 

 


من باشم ؛
تو
و
ثمره عشقمون...
همان میشود سهم من از زندگی.. !
خدایا سپاس

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان ارشیا و پانیا
5 آذر 96 7:47
ممنون خانومی گلمحبت
مامان صدرا
پاسخ
مبارک باشه😍😍😍
مامان و بابای حسین «ماه تمام من»
5 آذر 96 18:29
محبتمحبتمحبت
مامان صدرا
پاسخ
سلام وبلاگتون عالیست ممنون که وبلاگ ماه تمام من سر زدید .
مامانی ساره
10 آذر 96 12:08
ممنون عزیزم بابت دعای قشنگتون محبت
مامان صدرا
پاسخ
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم انشاءالله سالهای سال با خوشی و شادی کنار هم زندگی کنید و لذت ببرید
مامانی گیتا جون و برديا جون
29 آذر 96 12:43
تبریک می گم سیما جون براتون ارزوی سعادت و خوشبختی روزافزون دارم
سارا جون
29 آذر 96 15:42
انشاالله همیشه خوشبخت وسلامت در کنار هم باشید
مامان صدرامامان صدرا
14 بهمن 96 19:08
خیلی ممنون دوستای گلم محبت