صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

باارزش ترین وبه یاد ماندنی ترین خرید 🎒

1396/6/18 17:44
نویسنده : مامان صدرا
280 بازدید
اشتراک گذاری


یه خریدایی هست که طعمشون هیچ وقت از یاد آدم نمیره.مثل خرید حلقه عروسی٬لباس عروسی٬اولین تکه خرید جهیزیه ٬اولین خرید سیسمونی ٬حالا این خرید از اون خریداست که برای من خیلی با ارزشه کیف مدرسه پسرم
پسرم من برای تمام ثانیه های زندگیت کلی رویا دارم...
کاش رویا هامون ی جور از آب در بیاد٫
اما دوباره وصد باره بهت قول میدم که تو و رویاهات رو حتی برای ثانیه ای فدای آرزوهای خودم نکنم
من کنارت میام پا به پا تا آدمی بشی که بتونی در جواب کسایی که میپرسن کی هستی؟؟
محکم بگی : خودم٬ اون که دوست داشتم باشم ٫یه آدم شاد که از زندگیش لذت میبره



پسندها (2)

نظرات (4)

مامی جونت
20 شهریور 96 0:21
سلام عزیزم خیلی دلم برای شما و گل پسر تنگ شده بود من خیلی کم میام وبلاگ واسه همین پیامتونو الان خوندم و مچکرم ازینکه امدید وبلاگ ابوالفضل جانم و تشکر بابت کامنت محبت امیزتون ،،اگر تمایل داشتید میتونید تو اینستاگرام باهمدیگر در ارتباط باشیم خوشحال میشم اینم اکانتم j.z882 به خدامیسپارمتون ✋
محجوب بانو
20 شهریور 96 15:37
ماشالله ماشالله واسه خوووودش مردي شده عزيز خاله انشالله هميشه خوووووش باشيد عزيزم
مامانی
21 شهریور 96 9:11
مبارکت باشه عزیزم
مامانی گیتا جون و بردیا جون
28 شهریور 96 13:28
عزیزم پس کلاس اولی شدی به سلامتی ان شاا...به بالاترین مدارج تحصیلی برسی گل پسری