صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

تولد آنیل وروزهای ب یاد ماندنی پسرکم

1396/1/9 23:17
نویسنده : مامان صدرا
280 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم

 بالاخره تونستم بعد چن ماه بیام وبرات بنویسم چقد دلم تنگ شده بود چقد حرف دارم وموقعی که میخوام شروع کنم همه چی میپره  تنها چیزی که در یاد دارم عشقی هست که روز ب روز بیشتر میشه 

*می‌دانی؟
می‌دانی از وقتی دلبسته‌ات شده‌ام
همه جا
بوی پرتقال و بهشت می‌دهد؟

از وقتی تو آمدی و شدی جانمان...شدی نبضِ حیاتمان...شدی نورِ روزگارمان.

این روزها که توانمند شده ای..که درست مثلِ یک آدم بزرگِ‌ کوچولو می مانی...این روزها حرفهایت دوباره همان میدانِ دلدادگی را محیا کرده....

صدرا؛ روزگار این روزها بدون تو معنا ندارد..گنگ است...لال می شود ! تو شدی زبانِ روزگار...معنا می کنی برایمان...و چه شگفت انگیز که جز لبخند و بخشش و مهربانی و عشق و بازی معنایی دیگر نمی دانی...

فدای این بودنت مادر...باش و زبانِ زندگی ما باش پسرِ روشن...باش و بهترین باش در نوع خودت...همان که هستی باش...آشکار و روشن و واضح و پر نور...

ما هم دعا گوی راهت هستیم....

خــــــــــدا جان به تو می سپارمش که تو بهترین و مهربان ترینی...شکرت هزار بار شکرت.

22 اذر تولد آنیل جون

تولدت مبارک عزیز دلم جشن

ای جونم از سمت راست پریاس "صدرا "دنیز" آنیل "امیر محمد

 عکس های تولد مهدیای گلم

اموزش اشکال هندسی

ای جونم فدای هر سه تون

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)