صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

روز میلاد تو معراج دستهای من است

1395/9/24 0:56
نویسنده : مامان صدرا
326 بازدید
اشتراک گذاری

روز میلاد تو,معراج دستهای من است؛

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم...

تو پنچ ساله  شدی نفسم؟!

چه ارام...

چه خوش...

چه باعظمت...

خدایا چقدر دوستم داری...ممنون...

چه حس و حالی دارم...باز هم چشمهایم خیس شد...

به بزرگی مهربانم قسم....این چند روز فقط به خودم...تو...زندگیمان..فکر کردم...

هیچ حرفی برای گفتن نیست و هزاران حرف ناگفته...

فقط بدان تمام هستی ام به نفسهایت بند است...

تو ارام جان مایی....

تولدت مبارک فرشته ی من

http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

جشن تولد صدرا کوچولو با تم اسپایدر من

امسال در جمع فامیل و دوستان نزدیک در یک مهمانی  نسبتا جمع و جور خودمانی تولد پسرک نازنینم را جشن گرفتیم ... با این ارزو  که تولد 100 سالگیش را جشن بگیرد ..جشن

پسندها (6)

نظرات (4)

مامانی گیتا جون و برديا جون
27 آذر 95 1:20
ان شاا... زير سايه بابايي و ماماني سالم و سلامت باشي و ايام به كامت
مامان صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم بابت دعای زیبات ب همچنین
مامان زهره
27 آذر 95 10:17
سلام گلم ممنون بابت پیامت میدونم دیر شده اما من تولد صدرا جون رو تبریک میگم امیدوارم زیر سایه شماوپدرش جشن 150 سالگیش رو تو همین وب جبه ثبت برسونید وهرروزتون پراز شادی وسلامتی فراوان باشه خیلی دوستتون دارم
مامان صدرا
پاسخ
سلام زهره جون ممنونم انگار همون تو تولدش تبریک گفتین خیلی خوشحالم کردین منم خیلی دوستتون دارم اولین وبی که سر میزنم وب آریا جونمه روی ماه گل پسرمو ببوسین
✿ ماMے jوטּ✿
28 آذر 95 8:45
سلام دوست عزیزم ممنون بابت حضورتون😙😙💐 ای جانم عزیز دلم صدراجوووون تولدت مباااارک نفس خاله ایشالا مامان بابای عزیزت هر روز شاهد خوشبختی و موفقیتت باشن منم دلم برای شما و صدراجان شیرین تنگ شده بود هرازگاهی میام وبلاگ شما دوستان سرمیزنمولی خیلی دیر دیر آپ میشین نی نی وبلاگ خیلی کم رنگ شده این اواخر😦 امیدوارم در کنار خانواده عزیزتون شاد و سلامت زندگی کنید روزهای خوبی رو براتون آرزومندم😙😙😙😙
مامان صدرا
پاسخ
سلام خانومی گل خواهش میکنم از عزیزترین ودوست داشتنی ترین کسایی هستی که در اولین فرصت ب شما سر میزنم مرسی خاله جونی الهی فدای دلتون منم زیاد فرصت نمیکنم اپ کنم ولی فکر کنم نسبت ب بقیه مامانا زیاد تنبلم نیستم منم آروزی سلامتی وخوشبختی ب همراه خانواده وعزیزانتون رو دارم
کیان
28 آذر 95 15:39
تولدت مبارک صدرا جون. الهی 1000 سال زنده باشی
مامان صدرا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونی