صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

روزهای بهاری

1395/2/13 21:38
نویسنده : مامان صدرا
426 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من واقعا میمیرم برات تو با اون چشمای مهربونت با اون شیرین زبونیهات تمام دنیای من و پر از وجود شیرینت کردی وجودت باعث میشه خستگی ها و درد ها و نا مردی های روزگار و فراموش کنم باعث میشی امیدم هر روز هر روز بیشتر بشه باعث میشی تلاشم برای زندگیم هر روز و هر روز بیشتر بشه فقط من اینطوری نیستم عشق مامان بابا امیر هم همینطوره و من این حرفا رو از زبون اونم میزنم وقتی نصف شب صدام میکنی مامان اوووفه نمیدونی با چه ذوقی از خواب بیدار میشم و به اتاقت میام با اینکه خیلی خسته ام و استراحتم کمه ولی ساز صدات من و از همه چیز جدا میکنه از اینکه روز به روز بزرگ تر میشی و اخلاقات تغییر میکنه خوشحالم البته میدونم هرچی بزرگتر بشی دلم برای همین سختی ها هم تنگ میشه ولی زندگیه دیگه کوچولوی من میگذره و نمیشه جلوی گذشتنش و گرفت خلاصه زندگیه من بعد از مدتها امروز اومدم اینجا بگم دنیای من با وجودت شیرینه مرسی از اینکه قبول کردی به این دنیای سخت بیایی و بشی فرزندم و زندگیم و شیرین کنی مرسی از وجودت مرسی از همه چیزت حتی گیر دادنات و بد اخلاقی کردنات دوست دارم دوست دارم تا ابد دوست دارم .....

پسندها (18)

نظرات (10)

مامانی گیتا جون
1 خرداد 95 10:56
وای چه عکسایی چه جای با صفایی جای ما که خیلی وقته گلهای لاله خشک شدن
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله جونی نظر لطفتونه
✿ ماMے jوטּ✿
1 خرداد 95 19:55
BIG LIKEeEe👍👍👍 ماشالا ماشالا مثل همیشه خوشکل و خوشتیپ💋
مامان صدرا
پاسخ
فدات خانومی همیشه ما رو شرمنده کامنتهای زیبات میکنی روی ناز دخملی روببوسین عاشق نگارم
مامان علیرضا
5 خرداد 95 9:44
سلام امیدوارم خدا براتون حفظش کنه..زیادشم بکنه ماشاالله توپولی چه ژست هایی هم میگیره..
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله مهربونم درمورد زیادش باید فکر کنم
مامان دلنیا
7 خرداد 95 16:20
به به ماشالله به صدرا جون خوش تیپ ایشالله دومادیت عزیزم ولی خیلی شبیه باباییه دوست خوبم خدابراتون حفظش کنه
مامان صدرا
پاسخ
مرســـــــــــی خاله مهربونم روی ماه گل دخملی روببوسین
مامان فرناز
9 خرداد 95 0:27
اي جونم خدا حفظت كنه چه شيريني شما
مامان صدرا
پاسخ
ممنون لطف داری خاله جونم[]
مامانی ساره
9 خرداد 95 21:59
عزیزم انشاءالله روزهای بهاری خوبی رو سپری کنید و همیشه خوش باشید و به گردش و تفریح
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جونی شمام همینطور
ابوالفضل جون
12 خرداد 95 17:24
با سلام به شما مــدير عــزيز ودوست داشتني وبلاگ زيبا: از وبلاگهاي اينجانب ديدن فرمائيد...نظريادتون نـــــره... يه وبلاگ ويژه هم واستون دارم از ابوالفضل كوچولو... *******حتمـــاحتمــــا نظربده...ابوالفضل جون منتظره******* www.shorajafakande.blogfa.com www.shorajafakande.mihanblog.com
محجوب بانو
12 خرداد 95 22:19
ماشالله ماشالله اسفند یادت نره خواهر عزیزم واسه خودش سوپر استاری شده
مامان صدرا
پاسخ
چشم عزیز دلم فدای نگاه زیبات
مامانی گیتا جون
17 خرداد 95 9:41
ماه مبارک آمد، اي دوستان بشارت کز سوي دوست ما را هر دم رسد اشارت آمد نويد رحمت، اي دل ز خواب برخيز باشد که باقي عمر، جبران شود خسارت ماه رمضان مبارک
کیان
18 خرداد 95 13:54
صدرا را جون عجب پارک قشنگی رفته بودی به من ما هم یاد بده کجاس ما هم بریم
مامان صدرا
پاسخ
عزیزم تو شهر تبریز بفرمایین در خدمتنونیم