صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

اخرین پست سال 94

1394/12/23 11:41
نویسنده : مامان صدرا
527 بازدید
اشتراک گذاری

خدا یا تو را شکر برای تمام نعماتی که به من ارزانی داشتی،هر چند  نمی تونم شکر همه نعمت های آشکارو نهانی  را که به من عطا کرده ای بجای آورم ولی می خواهم با تمام وجودم تو را شکر کنم به داده هایت و به آنچه نداده ای چرا که به حکمتت ایمان دارم.

خدایا، شکرت برای تمام لبخندهای محبت بار، دستان یاری رسان، برای همه آن عشق و محبت و چیزهای شگفت انگیزی که دریافت کردم

خدایا ممنون برای تمام خنده های امسالم

ممنون برای تمام اشکهای امسالم

ممنون از درسهای زندگی امسالم

ممنونم از اینکه یادم دادی خودم باشم بیشتر از همیشه

خدایا قسم به تمام شکوفه های این بهار آرزو میکنم خنده های امسال عزیزانم از ته دل ، گریه هایشان از سر شوق باشد و آ رامشی به قشنگی رنگین کمان

 

پسندها (14)

نظرات (13)

مامان علیرضا
23 اسفند 94 21:44
سلام خوبین شما؟ ماشاالله به آقا پسر تپل مپلی. مرسی که به وبلاگ ما سر زدین..
مامان صدرا
پاسخ
سلام خانومی خدارو شکر خوبیمممنون از لطفتونخواهش میکنم
مامانی گیتا جون
24 اسفند 94 9:48
به به اقا صدرای خوش تیپ چقدر رنگ سفید بهت می یاد خاله جون جونی
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله جونی لطف دارین
مامانی گیتا جون
25 اسفند 94 13:28
دلتان به نور لطف خدا منور ، مشام جانتان به شمیم بهارمعطر لطف روزگار برایتان مقرر نوروزتان پیشاپیش مبارک
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خانومی پیشاپیش عیدتون مبارک ان شاالله سال خوبی پیش رو داشته باشین
کیان
25 اسفند 94 15:03
بابا تیپتو عشقه . حرف نداره صدرا جون.من که یک بار هم لباس عیدمو نپوشیدم مامانم اینا دلشون خوش باشه
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله جونی وای چرا عزیز دلم
✿ ماMے jوטּ✿
26 اسفند 94 19:51
ماشالا هزار ماشالا به صدراجووون خوشتیپ خالــــه یه اسفند براش دود کنید مامان جونـــش عیدتونم پیشاپیش مبارک
مامان صدرا
پاسخ
فدای خاله جون مهربون چشم حتما
محجوب بانو
28 اسفند 94 0:01
به به چه تیپی انشالله همیشه سلامت باشید و سال خوبی داشته باشید
مامان صدرا
پاسخ
مرسی محبوب بانو همچنین
مامان دلنیا
28 اسفند 94 9:52
خداوندا ، در این آخرین روزهای سال دل مردمان این سرزمین را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان هر کجا زخمی هست مرهم هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد ، آمین . . . نوروز 1395 بر شما مبارک
مامان زهره
1 فروردین 95 19:22
سلام صدرا جونم هزار ماشاالله چه ماه ی عزیز من امیدوارم سال خوبی در پيش رو داشته باشید و در کنار خانواده سال بی نظیری رو در پیش رو داشته باشی دوستت دارم خوشگلم آرزوی من شاد بودن وسلامت توست
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خانومی همچنین
✿ ماMے jوטּ✿
4 فروردین 95 17:30
سلام مامان صدرایی گل...💋 سال نو رو برای شما وخانواده محترمتون تبریک میگم ازخدای مهربون بهترینهارو براتون ارزومندم آپــــــــــ🌷🌷
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خانوم گل چشم حتما که سر میزنم دلم برای نگارم تنگ شده
مامان علیرضا
6 فروردین 95 19:15
عیدتون مبارک. ان شاالله سال خیلی خوبی داشته باشین. با اجازه لینک شدین
مامان صدرا
پاسخ
سپاس از لطفتون خانومی
مامان کتــایون
13 فروردین 95 20:08
ای جونم چه تیپـــــــی زدی صدرای...خدا محافظت گلکـــــم
مامان صدرا
پاسخ
مرسی دوست عزیزم چشای ناز شما خوشگل میبینه لطف دارین
مامانی رسا گل پسر
27 فروردین 95 1:38
صدرا جون قبل عید این پستی رو که مامان گلت گذاشته بود دیدم ولی وقت نکردم برات چیزی بنویسم الان تونستم بیام و بگم ماشالله به پسر خوشتیپ واقعا تیپپت عالیه گلم من عاشق این نوع تیپ پسرونه هستم دست مامانی درد نکنه با این ست کردنش
مامان صدرا
پاسخ
فدای دوست گلم بشم من که همیشه با کامنتهای زیباش شرمندمون میکنه
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
14 بهمن 96 15:48
چه گل پسری . آفرین صدرای خوش تیپ محبت