صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

دنیات قشنگه پسرم ....

1394/11/1 15:35
نویسنده : مامان صدرا
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم میگیرد؛ در هوایی که نفسهای تو نیست...

صدرا نفسم

 

بند نمی اید دوست داشتنت...

مثل انکه شاهرگ احساسم ؛ بریده باشد!

توی اتاقم دارم به کارام میرسم...یه صدای ناز میاد یه ملودی خاص...برمیگردم و تو چارچوب در یه پسر کوچولوی دوست داشتنی و دوتا چشم معصوم و یه لبخند بی نظیر....و دوباره صدام میکنه مامان

توی مهمونی شلوغ یه صدای گریه میاد و قلبم تیر میکشه....بلند میشم و به طرف صدا میرم و کم کم اروم میشم ...یه مردکوچولو رو میبینم که دستاشو برای من باز کرده و انگشتای کوچیکش رو تکون میده و با چشمای معصوم و تر منو میخواد و من....با تمام وجودم بغلش میکنم و اروم می شیم ...هر دومون!

میرم خرید...اولین مغازه ای که پر از لباسهای بچه گانه  می ایستم و عشق کوچولوم میاد تو نظرم که چقدر قرمز خواستنیش میکنه وبه چشمای مشکی و معصومش میاد این لباس فقط برازنده ی اونه...باعشق براش میخرم و توی تمام راه اشتیاق پوشیدنش رو دارم و هزار بار تصورش میکنم....و یادم میره برای خودم چیزی بخرم

میخوام بخوابم...یه نگاه به صورت نورانی و پاکت میکنم و برات دعا میخونم...روت رو میکشم و یه بوسه با تمام وجودم و چشمامو میبندم....چرا خوابت رو میبینم هرشب فرشته؟؟ خواب چشمای معصوم و بی نظیرت رو؟!!

 

خلاصه بگم نازنین فرشته ی من....اول تو...اول تو...اول تو

تمام زندگیم فدای چشمای معصومت و نگاه پاکت که عاشقشونم

این روزا دیگه مثل سالها وروزای گذشته نیست کلی فرق کردی بزرگ شدی قد کشیدی خواسته هات فقط یه اسباب بازی کوچیک نیست داری دل میبندی به دنیای بزرگان رفتن به محیط اجتماعی  کلی شادت میکنه

خواسته هات روز به روز بزرگ وبزرک تر میشه عشق مدرسه  رفتن داری ولی با من  عشق نوشتن داری ولی با من وعشق نقاشی کشیدن داری ولی با من عشق  یاد گرفتن کلمات رو داری ولی بامن

دنیات قشنگه پسرم

کافیه ابنبات چوبیِ رنگی رنگیِ بزرگت که هنوز یه لیس هم بهش نزدی از دستت بیافته زمین! اشکات گوله گوله میریزن رو صورتِ ابریشمیت...

چشات برق میزنه وقتی بهت می گم جایزه ی امروزت یه آدامس خرسی!

یه سوزن ته گرد می تونه تو و قالی رو ساعتی به بازی بگیره...

حلزونِ وسطِ گل کلم شاید برای من فقط یه حلرزون باشه...برای تو میشه دوستم حلزونِ عزیز و یار غارت میشه...

دنیات قشنگه که دنیامونو قشنگ میکنی...وسط برف، ماشین لاستیک می ترکونه و ما نگران ...خیلی جدی می گی...بابا اگه حرکت کنی شپه میشیم می میریم! (شپه : چپه!)

اینکه از مگس و مورچه می ترسی و با یه ترس بانمک توی صورتت بهم میگی..پشره اینجاس(حشره)...مورچه داشت نگام میکرد...من به مگس ، هاااا کردم ترسوندمش !

 همین که تا گوشیم زنگ میخوره میگی مامان مووایلت رو بذار رو ساکت!

دنیات قشنگه پسرم

وقتی بهت میگم بدو برو ببین بابا چی داره می بینیه تو لپ تاپ تا بفرستمت پی نخود سیاه ، بدو بدو میای میگی چیزی نیست ورزشه ....(فوتبال)

همین دنیای که توش قاعده و قانوناش بانمکه...دل آدمو آب میکنه...که سر آسمون داد میزنی : چرا هوا رو تاریک کردی هاااا زود هوشنش کن....ما میخواستیم بریم پارک....

همین دنیای قشنگی که نمیدونم از کجا ...نمی دونی معنیشو ولی میگی ای خـــدا از این زنگدی!

 دنیای قهر و آشتی های چند ثانیه ای...مامان من مهربونم تو هم مهربونی؟ پس بیا با هم دوس باشیم.

خــــداچقدر باید شاکرت باشم...اگر گاهی انسان بودنم دل خداییت رو می لرزونه...ببخشم...چون من تمام امیدم به خدا بودن توئه...

و صدرایی که به خودت می سپارمش.

 

پسندها (12)

نظرات (8)

مریم
1 بهمن 94 16:11
سلام ممنون عزیزم منم لینکت کردم
فرزانه
1 بهمن 94 17:11
سلام ماشالا به کوچولوتون خداحفظش کنه عزیزم به منم حتماسربزن وبلاگم پرازایده های قشنگه تم تولد وجشن دندونی تبدیل عکسها به آتلیه ای و آلبوم دیجیتالی درست کردن کلیپ از عکسای کوچولوی نازت همه چیز برای تک بودن و شاد بودن هست برای شما که بهترین ها رو برای کوچولوتون میخاین یه سر بزن نظر یادت نره امیدوارم بپسندی
مامان صدرا
پاسخ
ممنون گلم لطف داری چشم حتما سر میزنم
مامانی گیتا جون
4 بهمن 94 7:46
عزیزم خداوند همه لحظات حافظ و پشت و پناهت باشه
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم
مامان مهری
6 بهمن 94 11:37
سونیا جون چقدر قشنگ می نویسی. فدای شیرین زبونی ها صدرا بشم من. مهراد هم به روشن میگه هوشن. و به موبایل میگه مووایل
مامان صدرا
پاسخ
لطف داری مهری جونم خدا نکنه خاله جونی الهی فدای مهرادی مامی عزیز از قول من ببوسش
دوستان
6 بهمن 94 12:56
وااای چه قدر پسر خوشتیبی//
مامان صدرا
پاسخ
مچکرم دوست عزیز لطف دارین
.•♥خواهری بلور ♥•.
6 بهمن 94 15:12
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...
مامان صدرا
پاسخ
مـــــــــرسی عزیزم خدا رو شکر خوبیم چشم البته که میام
مامانی رسا گل پسر
6 بهمن 94 16:09
سلام صدرا جونم بازم مثل همیشه عکساتم مثل خودت قشنگ ونازن دوستون داریم یه عالمه
مامان صدرا
پاسخ
ممنون ارزو جون لطف داری خانومی
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
14 بهمن 96 15:44
چه زیبا نوشتین . قلمتون واقعا زیباستتشویقتشویقتشویق