صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

عاشقانه هایم تمامی ندارد ...وقتی تو بهترین اتفاق زندگیم هستی

1394/8/9 21:48
نویسنده : مامان صدرا
790 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

باز هم در کنار هم بهار وتابستان بسیار زیبایی را سپری کردیم .خدا رو شکر به خاطر تمام لحظات زیبایی که به ما ارزانی داشت .

تو این چند ماه مهمونی رفتیم چند بار پارک وخرید وتولدومسافرت وعروسی ......ودور دور کردنای همیشگی خلاصه اینکه تو خونه وبیرون مشغول بودیم وسعی کردیم از لحظاتمون استفاده کنیم وخوش باشیم .

زندگی قصه و حرفیست که شیرینی آن

 خنده ی توست 

تلخی اش

گریه ی توست 

کاش پر باشد لحظه هایم همه از خنده ی تو 

نفسم در گیر است ، لابه لای نفست

 وای چقدر شیرین است طعم  نفست محبت

سلام دوردونه ای شیرینم محبت

سلام ارامش جانم سلام صدرای ماهم فرشته

من در این هیاهوی زندگی ارامشی دارم از جنس تو .گرم وشیرین

صدای تو راکه می شنوم خورشید در دلم طلوع میکندوقتی اغوشت را برایم باز میکنی انقدر مجذوب گرمای اغوشت میشوم که جز ارامش اغوشت تمام ارزوهای خواستنی دیگر را از یاد میبرم محبت

چه حس خوبیه..........

شبا موقع خواب سرتو میزاری رو دستام تا موهای ناز ونرمتو نوازش کنم وپشتتو دست بکشم دستای نرم و کپلیتو لپهای خوشمز تو چشای معصومتو ببوسم برات اینقدر قصه بگم که اروم اروم تو بغلم خوابت ببره وقتی میخوابی دوست دارم نگات کنم محبتاونقدر ببویمت که ریه هام پر شه از عطر تنت بغلخدای مهربونم میخوام که همیشه پشت وپناهش باشی

عزیز ترینم

صدرای ماهم

 

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان زهره
10 آبان 94 1:17
ای دون چه عکسهای فشنگی امیدوارم پاییز تا زیبا وزمستان پر باشه از باران عشق در کنار خانواده گلت دوستت دارم خوشگلم
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون این بوسا برا اریای خوشگلم
مامان مهراد
10 آبان 94 8:37
ماشاله صدرا خیلی آقا تر شده. چه ژست های بانمکی هم گرفته. وقتی هم خوابیده معصومیت کودکانه تو چهره اش موج میزنه. خدا براتون حفظش کنه.
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جونـــــــــــیلطف داری عزیزم مهراد جونمو از قول من ببوسش
مامان مهراد
10 آبان 94 8:38
یه انتقادی هم به خانوم مدیر وبلاگ داشتم..... خانوووووم لطفا زود به زود آپ کنید و پست های جدید بزارید. فکر دل ما رو هم بکنید که براتون تنگ میشه.
مامان صدرا
پاسخ
ااااااحانومی چه انتقادی لطف دارین چشم حتما سعی میکنم زود زود بیام دل ما هــــــــــــــــــــم واسه شما تنگ میشه
آرزو مامانی رسا گل پسر
10 آبان 94 13:16
سلام سونیا جون عزیزم چه دیر به دیر عکسای گل پسری رو آپ میکنی دلمون واسش البته برا مامان وپسر ، تنگیده بود از دیدن عکساتون لذت بردم امیدوارم همیشه سلامت باشید صدرا جونم دیگه بزرگ مردی شده واسه خودش هزار ماشالله از دور میبوسمتون
مامان صدرا
پاسخ
اخی فدات شم عزیزم دل ما هم برا شما تنگ شده بود ولی این بار من تنبلی نکردم نتمون قطع بود واقعا معذرت میخوام ولی سعی میکنم زود زود بیام رسای گلمو ببوس