صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

پسرم کودکی کن

1394/6/23 16:19
نویسنده : مامان صدرا
2,625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادر بزرگ

کاش زنده بودی و میدیدی ...

که بالاخره بزرگترین آرزوی دوران کودکی ام برآورده شده است ...

بدترین آرزویی را میگویم که یک کودک میتواند آرزو کند :

" بزرگ شدن ... "

کاش کاش بچه بودم که اگه دلمو میشکوندن با یک بوسه همه چی یادم میرفت

 

کوچیک که بودم ...

شاید باورتون نشه ولی دنیا یه جور دیگه بود ...

قسم میخورم که راست میگم ...

خیلی چیزها الان هست که اون موقع نبود، از طرفی خیلی چیزها هم اون موقع بود که الان نیست ... ترجیح میدم الانی ها رو نداشتم و اون موقعی ها رو داشتم ...

کوچیک که بودم ...

آره ... دنیا یه جور دیگه بود ...

یک دقیقه سکوت برای رویاهای شیرین کودکی ، که هرگز باز نخواهند گشت!

 

کوچکتر که بودیم ایمانمان بزرگتر بود

              بادبادک میساختیم

                      نمی ترسیدیم باد نباشد ...

کاش بچه بودیم . . .
بچه ها به ۵ دلیل دوست داشتنی هستند :
۱ . گریه می کنند چون گریه کلید بهشته .
۲ . قهرکه می کنند زود آشتی می کنند چون کینه ندارند .
۳ . چیزی که می سازند زود خراب می کنند چون به دنیا دلبستگی ندارند .
۴ . باخاک بازی می کنند چون تکبر ندارند .
۵ . خوراکی که دارند زود می خورند و برای فردا نگه نمی دارند چون آرزوهای دراز ندارند .

پسرم کودکی کن

 

چقدر این روزا زود میگذره...زود به سرعت برق و باد

 

 

زود بزرگ نشو مادر ، کودکیت را بی حساب می خواهم و در پناهش جوانیم را !

زود بزرگ نشو فرزندم

قهقهه بزن ، جیغ بکش ، گریه کن ، لوس شو ، ولی زود بزرگ نشو تمام هستی ام .

آرام آرام پیش برو ، آن سو سن و سال هیچ خبری نیست گلم ، هر چه جلوتر می روی همه چیز تندتر از تو قدم بر می دارد . حالا هنوز دنیا به پای تو نمی رسد از پاکی ، الهی هرگز هم قدمش نشوی هرگز !

همیشه از دنیای ما آدم بزرگ ها جلوتر باش ، یک قدم ، دو قدم ، ولی زود بزرگ نشو مادر .

آرام ارام پیش برو گلم ، آنجا که عمر وزن می گیرد دنیا قدری سبک می شود که هیچ هیجانی برای پیمودنش نخواهی داشت .

آن سوی سن و سال خبری نیست ، کودکی کن ، از ته دل بخند به اداهای ما که برای خنداندنت دلقک می شویم. 

بزرگ شدی از نگاه دلقک ها گریه ات می گیرد .

عزیزترینم ، فرزندم من مادرت هستم .....

هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد ، من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بیخوابیهای شبانه را ، تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت ، تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات می تواند معجزه زندگی دوباره ام باشد ، من نه بهشت می خواهم نه آسمان و نه زمین .

بهشت من ، زمین من ، و زندگیم نفس های آرام کودکی توست .

من هیچ نمی خواهم هیچ .

هیچ روزی به من تعلق ندارد ، همه ساعتها و ثانیه های من تویی و من دست کودکیت را می گیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است بر تو و هیچ منتی از من بر تو وارد نیست که من با اختیار به عشق تو را به این دنیا آورده ام .

پسندها (14)

نظرات (7)

مامان مهری
31 شهریور 94 8:56
سلام. به به چه پسری چه خوش تیپه هزار ماشاله.... سونیا جون خوبی؟ شروع سال تحصیلی رو بهت تبریک میگم.
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جونی لطف داری مهری جون خدا رو شکر که خوبیم ممنون گلم
مامان مهری
31 شهریور 94 8:57
آقا صدرا ماشاله خیلی خیلی آقا شدی ها .... امیدوارم همیشه شاد باشی و بخندی.
مامان صدرا
پاسخ
مرسی فدات شم ماشالله مهرادم بزرگ واقا شده موهای بلند وفرفری هم خیلی بهش میاد ببوسش
فرناز خاله ی آرسن جون
31 شهریور 94 18:47
دوست جونی شرمنده که دیر سر میزنم واقعا وقت نمیشه که حتی وبلاگ آپ کنم. چه متن زیبایی مامانی دستت درد نکنهعالیهههههه ماشالله به صدرا جون چقدر آقا شده مامانی ببوسش از طرف منرمز خصوصی میزارم گلم
مامان صدرا
پاسخ
خواهش میکنم دوست عزیز این چه حرفیه لطف داری مرسی عزیزم حتما روی ماه ارسن جونمو هم ببوسبابت رمز هم ممنون
مامان آنیسا
5 مهر 94 9:55
خیلی قشنگ بود واقعا همه چی عوض شده
مامان صدرا
پاسخ
ممنون گلم لطف داری نمیدونم چرا حسرت اون روزا رو میخوریم فقط تلاشمو میکنم تا صدرا کودکی کنه
مامان زهره
6 مهر 94 22:56
سلام سونیا جون ماشاالله صدرا جون خیلی نازه عاشقشم حتما براش اسپند دود کن
مامان صدرا
پاسخ
مرسی فدات شم عزیزم حتما اریای ما هم نازتره ببوسش
کیان
21 مهر 94 9:32
خاله چقدر قشنگ نوشته بودی رفتم تو حس
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری فدات
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
14 بهمن 96 15:32
پست زیبایی بود حیدربابا کاش قاییدیب بیرده اوشاق اولیدیممحبتبغل حیدربابا ای کاش مشید دوران کودکی ام دوباره تکرار بشه