صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

حال وهوای ما در این ماه

1394/4/31 14:13
نویسنده : مامان صدرا
689 بازدید
اشتراک گذاری

رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم

از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم

گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من

من به ایام خدا ولی ارادت دارم . . .

صدرا جونم پسر شیرین زبونم همدمم امسال ماه مبارک رمضان با خوبی های خود به پایان رسید ماشالله به پسرم که امسال بیشتر از سالهای قبل بزرگ واقا شده اجازه داد مامانی هم روزه هاشو بگیره ودیگه دلتنگ ماههای رمضون  نشه ...

امسال عزیزم دوم ماه رمضان مهمون مامان فاطی اینا بودیم وششم ماه رمضان هم خونه مامان حمیده وبقیه روزا یا مهمون بودیم یا خونه چند بار مهمونی دعوت شدیم وچند بارم افطارمونو برداشتیم ورفتیم پارک

واخراشم که بعد شب های قدر بود ما مهمونی دادیم خلاصه این روزا هم تموم شد ...

صدرای من عاشق داییشه هر وقت بریم بیرون وگردش میگه مامان سوار ماشین دایی عباس بشم 

الهی من قربون هر دوتون

یه روز تو پارک باغلار باغی

صدرا وعینک جدیدش تازگیا عاشق عینک شدی هر جا بریم میگی مامان عینک بزنم

 

شرکت در مراسم افطاری که با مامان حمیده وبهارک جون رفتیم

این دو عکسم از امیر عرشیای گلمه که یه دنیا دوسش دارم

عمه فدای خنده هات

اینم از مراسم شب های قدر که صدرا اصلا چشم رو چشم نمیزاشت پا به پای ما حتی موقع گذاشتن قران رو سر کمک مامانی هم بود ... پسرم تموم خوبی های دنیا مال تو

خدایا در شب قدری که :

توفیق نصیبمان می کنی تا قرآن بر سر بگذاریم؛

از تو مسئلت میکنم لیاقتی عطا کنی تا بتوانیم :

قرآن را در دل بگذاریم .

 

افسوس که رمضان تمام شد ...

اگر از من بپرسی، میگویم مهمانی خوبی بود.

کاش او هم بگوید مهمان خوبی بود ...

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان آنیسا
31 تیر 94 15:14
آفرین به اقا صدرای گل که حسابی بزرگ شده و مامانشو اذیت نمیکنه و گوش به حرفشه
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله لطف داری