صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

با توام ای مهربونم

1394/4/8 1:02
نویسنده : مامان صدرا
786 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم...

 

او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم...

 

او می خندد و من از شوق ِ حضورش اشک می ریزم...

 

او آرام در آغوشم آرام می گيرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم...

 

او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند...

 

او بازی می کند... کودکانه... می پرد ...حرف می زند...

 

به زباني كه كسي جز من نميفهمدش.......و طبیعت را حس می کند! خدا را می بوید!

 

و من... کودکانه... در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم

مهربونم،

         نازنینم، بهترینم.

                    عشقم، امیدم، جونم.

                                        با توام ، با تو، دنیای من.

 

میخوام لحظه هام رو با تو بگذرونم. تمام لحظه های که حالا دارم و نمی دونم چند سال، چند ماه،

 

چند هفته،یا چندروز دیگه میتونم و فرصت دارم با تو باشم یا نه؟!

 

ارزش این لحظه ها رو با هیچ چیز دیگه نمیتونم برابر بدونم.

 

میخوام تو تمام لحظه هایی که میتونم داشته باشم،با تو باشم.

 

 کنارت،

         همراهت،

                         هم قدم

                                        و هم نفس با نفس کشیدنت.

 

میخوام تا میتونم صدای قلب مهربونت رو بشنوم. تا میتونم نفسهات رو بشنوم و حفظ کنم.

 

میخوام ضربان قلبت رو بشمارم تا وقتی نیستی، از حفظ بشمارم و ثانیه هام رو با تو تنظیم کنم.

 

کنارم بمون، تا زنده بمونم. با من باش، تا دووم بیارم.

 

مراقب چشمات باش، تا امیدوار بمونم. مراقب قلبت باش، تا زنده بمونم.

 

گفتم، هزار بار دیگه هم میگم:

 

دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم دنیایم . . . تا هر زمان که زنده باشم.

 

پسندها (5)

نظرات (3)

همراه رایانه
8 تیر 94 8:30
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
شیوا مامان بهراد
14 تیر 94 15:55
سلام صدرا جان. ماشالا بزرگ شدی عزیزم. مامان صدرا سلام خوبی عزیزم. چند باری به وبلاگت سر زدم ولی وقت نکردم چیزی بنویسم. رمز پست قبلیت رو هم دوست داشتی بهم بده.
مامان صدرا
پاسخ
چشم حتما
مامانی رسا گل پسر
18 تیر 94 1:44
سلام مامان صدرای گل ماشالله به صدرا جون چقد بزرگ شده متناتونم مثل همیشه 20
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خانومی نظر لطفتونه