صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

فقط وفقط عکس

1394/3/9 0:08
نویسنده : مامان صدرا
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبای شیرین زبان من.........

 

ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺧـــﺪﺍ ﺍﯾﻦ ﺷﺪ ﮐﻪ...

ﻣﻦ ﭼﺸﻤﺎﻣﻮ ﺑﺒﻨﺪﻡ...

 ﺩﺳﺘ     پسرمو بذارم ﺗﻮﯼ ﺩﺳﺘــــ ﺧﺪﺍ ﻭ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﺮﻡ ﺟﻠﻮ...

ﺧﺪﺍﯾــــﺎ...

 ﻗﻮﻝ ﺑﺪﻩ ﺗﻮﯼ ﻣﺴﯿـــﺮ ﺩﺳﺘﻤﻮ نو ول نکنﯽ...

ﻗﻮﻝ ﺑﺪﻩ ﻣﻮﺍﻇﺒــــ ﺳﻨﮕﺎﯼ ﺟﻠﻮﯼ ﭘﺎمون باشی......

ﻗﻮﻝ ﺑﺪﻩ ﻣﻮﺍﻇﺒــــ ﺁﺧﺮﺵ ﺑﺎﺷﯽ...

ﻣﻦ...

ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﭼﺸﻤﺎﻣﻮ ﺑﺎﺯ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﺴﺘﻢ ﭼﯽ ﺧﻮﺑﻪ ﻭ ﭼﯽ ﺑــــﺪ...

ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪﺵ ﺑﺎ ﺗــــﻮ...

ﻣﻦ ﺍﺳﻤﺸﻮ ﻣﯿﺬﺍﺭﻡ ﺩﻭﺳﺘـــﯽ ﻭ ﺗﮑﯿـــﻪ ﺑﻪ ﺗـــﻮ...

ﻭ ﺗــــﻮ ﺍﺳﻤﺶ ﺭﻭ ﺑﺬﺍﺭ ﺗﻮﮐﻞ...

ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻢ ﺍﺯ ﺗﻮﮐﻞ ﺑﻪ ﻫﺮﮐﺲ ﭘﺸﯿﻤـــﻮﻥ ﻣﯿﺸـــﻢﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﺗﻮﮐﻞ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺗــــﻮ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺘـــــ ﭘﺸﯿﻤـــﻮﻥ ﻧﻤﯽ ﺷـــﻢ...

ﻣﻮﺍﻇﺒﻤــــﻮﻥ ﺑﺎﺵ ﻭ ﻫﻮﺍﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘــــﻪ ﺑﺎﺵ !!!...

خصوصا هوای  رویاهامونو.. ... هوای عشق مامان رو.. .. هوای پسرم که همه بهترینارو براش میخوام.

این روزها دقیقه هایم تنها به تماشای عکسی از تو می گذرند که در آن معصومانه ترین لبخند ها را بر لب داری و مرا در مواجهه با چشمان بی مثالت که خیره به ناکجا مانده اند هر لحظه عاشق تر می کند زندگی ات را بکن صدرای من

گاهــــــی دلم برای خودم تنگ میشود...
گاهـــی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود....
گاهــــــــــی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد....
گاهی دلم از رهگذرانی که در این مسیـر بی انتها آمدند و رفتند، خسته میشود....
گاهـــــــی دلم از راهزنانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد....
 ...گاهــــــــی آرزو میکنم ای کاش...
به هرحال...سعی میکنم بهتر بنویسم و بهتر...خوب و از خوبی ها و زیبایی ها....همین...وبلاگ من رنگ و بوی تازه ای میگیره و مثل همیشه پر از بوی عشق و مهربانی به دور از کینه و قضاوتهای شخصی....

روزگارتان آرام.....شاد باشید.

 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان صفا
13 خرداد 94 1:49
سلام خوشحالم که با همشهریم آشنا میشم آقا صدرا هم خیلی گل
مامان صدرا
پاسخ
سلام منم کلی خوشحال شدم که یه همشهری گلی مثل شما دارم دلسا جونو ببوس
فرناز خاله آرسن جون
7 تیر 94 17:11
سلام مامانی صدرا انشالله که خوب باشین،خیلی دلمون براتون تنگ شده بود شرمنده والا فرصت نمیشد بهتون سر بزنیم بالخره فرصت پیدا کردم اومدمماشالله صدرا جونم خیلی بزرگ شده و انگار یه کم شیطونتر 3/5 سالگی صدرا جونی هم مبارک باشه متاسفانه رمزش رو نداشتم کامنت بذارم از طرف من ببوسینش
مامان صدرا
پاسخ
اخی عزیزم دل ما هم براشما تنگ شده بود بی وفا شدی دوست عزیزاره ماشالله صدرا خیلی شیطون شده الان میام رمزو خصوصی میزارم ارسن گل وگلاب واز طرف من ببوس