صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

پدر عزیزم ومرد زندگیم روزتان مبارک

1394/2/16 17:03
نویسنده : مامان صدرا
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

دلم می خواهد به بعضی ها

 

بگویم باش

 

حتی من اگر نباشم ...

 

پدرم یکی از آنهاست ...

به افتخار بهترین بابای دنیا وقتی بچه بودم منو میزاشتی رو دلت و ازم میپرسیدی قلب بابا کیه؟ منم با صدای کودکانه میگفتم: مـــن بازم میپرسیدی جیگر بابا کیه؟ میگفتم: مـــــن و باز میپرسیدی چشم بابا کیه؟ میگفتم: مـــــن اون موقع ها درک نمیکردم قلب بابا بودن و جیگر بابا بودن و چشم بابا بودن یعنی چی!؟ اینو وقتی متوجه شدم که صورتت پر از چروک شده و موهات رنگ سیاهشو داده به سفیدی! بابایی تمام موهاتو دیدم ﮐﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮم سفید شد و از زجرکشیدن من آروم آروم شکستی ... آره تازه فهمیدم قلب بابا بودن یعنی وقتی تو ناراحتی من دل تو دلم نیست ، جیگر بابا بودن یعنی وقتی مریضی و ناخوشیتو میبینم جیگرم آتیش میگیره و چشم بابا بودن یعنی وقتی نور چشمات کم شدن چشمای منم خیس شدن

پدر عزیزم روزت مبارک

امیرم عشقم مرد زندگیم روزت مبارک

صدرا یم مرد کوچکم روزت مبارک

این گل زیبا تقدیم تموم پدرای زحمتکش دنیا

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (4)

مادر بزرگ
22 اردیبهشت 94 21:28
__████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان مهراد
23 اردیبهشت 94 8:37
سلام. امیدوارم که سایه مردهای مهربون زندگیت همیشه بالا سرت باشه.... راستی این نی نی کیه؟ اینجا اتاق صدراست؟ خوب یکم توضیح میدادی دیگه خواهر.
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری نی نی کوشولو برادر زاده مه دیگه الان تقریبا یک ماه ونیمشه عاشقشم وهر وقت میرم خونه شون با یه عالمه عکس میام اره دوست عزیز اتاق صدراس این روزا میخوام در مورد اخلاق ورفتار وگشت وگذارمون بنویسم ولی فرصت نمیکنم فقط یه هفته به تعطیلی مدارس مونده وامیدوارم زود زود بیام از کارای پسملی بگم
مامان هستی
27 اردیبهشت 94 17:13
سلام وای خدای من خیلی با احساس می نویسی . عاشقتم . عکس هستی و صدرا را کپی کردم که که تو وبلاگش یادگاری بزارم با اجازه ! صدرای گلمو ببوس و به همه سلام برسون . قدم نو رسیده مبارک . انشاا.. سالهای ال زیر سایه پدر و مادرش با سلامتی زندگی کند .
مامان صدرا
پاسخ
سلام خواهش میکنم لطف داری فدات این حرفا چیه اجازه دست خودتونه حتما عزیزم روی ماه هستی جونو ببوس مـــــــــــــــرســــــــــــــــی خانومی
❤مهسا مامان سایمان❤
6 خرداد 94 10:55
سلام عزیـــــــــــــــــزم،سایمان تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده،خوشحال میشم بهش رای بدیدکد 120 رو به1000891010 پیامک کنید خیلی ممنون میشم
مامان صدرا
پاسخ
حتما عزیــــــــــــــــــــــــزم