صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

سلام من کودکم................

1393/7/17 23:03
نویسنده : مامان صدرا
1,999 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به کودکم به صدرایم

سلام به همه ی کودکان عزیز جهانم

روزتان مبارک

خوشحال و شاد و خندانم
قدر دنیا رو می‌دانم
خنده کنم من
دست بزنم من
پا بکوبم من
جوانم.
در دلم غمی ندارم
زیرا هست سلامت جانم
عمر ما کوتاست
چون گل صحراست
پس بیایید شادی کنیم.
بیایید باهم بخوانیم
ترانه‌ی جوانی را
عمر ما کوتاست
چون گل صحراست
پس بیایید شادی کنیم.
گل بریزم من
از روی دامن بر روی خرمن
شادانم

 

" خداي خوب و مهربانم ، سپاس تو را كه شايسته ي پرستشي ، خداي خوب ِ كودكان ، به حق بزرگي ات همه ي كودكان ِ دنيا رو در پناه امن خودت محافظت كن . خدايا هيچ كودكي مورد آزار قرار نگيره و هيچ كودكي سر گرسنه روي بالشش نزاره "

روز جهاني كودك بر همه ي كودكان ِ دنيا مبارك

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان هانا و آریا
18 مهر 93 7:04
روزت مبارک عزیزمممم
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله جونــــــــــــــــــی
مامانی ساره
19 مهر 93 18:45
روزت مبارک عزیز دلم
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم