صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

برای پسرم که تموم وجودمه ه ه ه ه ه ه ه ه .............

1393/5/7 21:51
نویسنده : مامان صدرا
1,061 بازدید
اشتراک گذاری

مرد کوچک مادر
فدای قدو بالایت
خوب به حرفهای مادرت گوش کن
حرفهایِ شاید تلخ و سنگینیست
اما باید از همین بچگی ات
برایت بگویم تا در آینده

اماده باشی برای مرد شدن

تو قرار است مرد خوبی شوی
مرد خوب بودن کار سختیست

اینکه قوی باشی اما مهربان
صدایت پر جذبه باشد اما نه بلند
اینکه باید گلیم خودت را از آب بکشی بیرون
و مهم تر اینکه باید تکیه گاه باشی

عزیز دل مادر
تکیه گاه بودن سخت ترین قسمت مردانگیست
اول از همه باید تکیه گاه خودت باشی
و بعد عشقت

عشق چیز عجیبی نیست
حسی است مثل موقع هایی که صدایم میکنی : مادر
من میگویم : جان مادر
و به همین مقدسیست

عاشقی را کم کم خودم یادت می دهم
لابه لای حروف الفبا و اعداد

خودم عادتت می دهم به گفتن دوست دارم
گل خریدن
قدم زدن
و غافل گیر کردن
مثل همینکاری که برای تولد پدرت کردیم

پسرم
بزرگ شدن ، جدیست مثل همین بازیهای بچگی ات

اما به مادرت اطمینان کن
من خیلی قبل تر از به دنیا آمدنت
خودم را برای بزرگ شدن تو آماده کرده ام

 

نفسم عشقم امیدم وجودم صدرایم :

 

این روزها صدای قهقهه وصدای بدو بدو صدای مامان گفتنت در چهار دیواری این خانه پیچیده است چه قدر مهربانی با دادن یک هدیه وخواراکی کوچک چقدر بوسه بارانم میکنی گفتن مامان دوستت دارم واقعا به دلم مینشیند روزی این جمله را صد مرتبه هم تکرار میکنی ولی من عطش گفتن این جمله ات شدم بغل کردنات در اغوش گرم تو چقدر دلنشین است چه اغوش گرمی داری مادر "راه که میری پسر جان عشق سرازیرمیشود عشق پاک وجاودانه.پسر جان بیا بوسم کن تا من مست بشم از بوی دهان تو :تو بوسم کن تا من چشمانم را ببندم وفقط وفقط نفس بکشم .چرا انقدر دوستت دارم :که میخواهم فرو بروم در تو در وجودت ...........

وقتی میگی مامان .

وقتی میگی مامان دلم من میره تا کجا اباد .........

تصور میکنم بزرگسالیت رو که وقتی هنوز  میگی مامان :

ومن مدام باید اسپند دود کنم برایت "که مبادا چشمت بزنم که تو بی نظیر ترینی در نظرم

 

وقتی وقتی وقتی که به تو نگاه میکنم تویی که به من

 

جان

 

بخشیدی

 

عکسا مربوط به روز جمعه که با مامان فاطی اینا رفتیم باغ وکلی هم برامون خوش گذشت و ابی که برای ابیاری درختان از جوی ها رد میشد کلی با خانواده اب تنی کردیم وبیشتر صدرا جونم از این  اب بازی لذت برد  و نتیجه کارم تو عکسا ببنید

تو این ماه به یه عروسی هم دعوت بودیم وبا پسملی رفتیم وخیلی هم خوش گذشت ولی تو یه پست جدا گانه هم عکسا رو میزارم ودر موردش توضیح میدم وشایدم به خاطر عکسا ی خودم رمز دارش کردم حتما رمز و به دوست های گلم خصوصی میفرستم

همیشه شاد وسلامت باشین

دوست های  مهربونم

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

بكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيعبكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيعبكسل قلوب بكسل رومانسي بكسل فراشات بكسل فيونكات بكسل جديد ولطيف للمواضيع

 

 

نظرات (22)

خاله ی رادین
13 مرداد 93 12:00
عکسااااااا خیلی خوشمل بود خدا حفظش کنه.... عکسای جدید رادینو گذااااااشتم منتظریم
مامان صدرا
پاسخ
ممنون دوست مهربونم اومــــــــــــــــــــــــــدم
مامانی ساره
13 مرداد 93 16:40
انشاءالله که زنده باشه عزیز دلم امیدوارم همیشه خوش و سرحال باشی
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خانومــــــــــی فداااااااااااااات
فرناز خاله آرسن جون
14 مرداد 93 16:54
صدرا جون باید قدر این مامتن.مهربون رو بدونه که احساستش رو به این خوبی برا پسرش ابراز میکنه و اونو غرق محبت مبکنه بازم مثل همیشه عالی همیشه به گردش و تفریح خاله معلومه حسابی آتیش سوزوندی و کیف کردی از خیسی لباسهات معلومه جای ما هم آب بازی میکردی
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خانومی بابت تموم مهربونیهات ولی احساسات مادرانه ی من باعث میشه تا این مطالب و برا صدرا بنویسم فکر کنم هر مادری این احساسات و درک وحس میکنه ولی بازم میگم مادر شدن عالمی دارداره خاله جونش انروز صدرا کلی کیف کرد واتیش سوزوند چند بارم لباسای خیسشو عوض کردیم ولی زیر افتاب کلی با اون لباس خیس بازی کرد
خاله محمدطاها
15 مرداد 93 0:31
الهی من قربون این گل پسر برم عاشقتم صدرا جونم
مامان صدرا
پاسخ
خدا نکنه خاله ی مهربون
مامان جون
16 مرداد 93 0:05
آفرین به این مادر نویسنده که خیلی قشنگ احساس مادرونتون رو بیان کردین و دوم خوش به حال صدرا جون برا داشتن همچین مادری. ایشالله همیشه سایتون رو سر صدرا جون باشه و بتونید از تجربیات خودتون در اختیار گل پسرم بذاری. خعععععلیییییی کیف کردی ها صدرا جون ، همیشه به تفریح و ااااااااااااااب بازی گلم
مامان صدرا
پاسخ
مرسی دوست مهربونم شما لطف دارین
خاله ی رادین
17 مرداد 93 11:03
سلام صدرا جوووونی..... مطلب جدید برا رادین گذاشتم منتظرتونم با مامانی بیا وبمون تا با نظراتتون خوش حالمون کنید مرررررررسی خاله جونی
مامان صدرا
پاسخ
چشم حتما میام دوست عزیز
مامان بهراد
18 مرداد 93 1:09
مامانی خیلی متنی رو که نوشتی به دلم نشست. ایشالا که مامانهای خوبی باشیم واسه پسرهامون چه کیفی میکنه صدرا جون با آب بازی
مامان صدرا
پاسخ
خواهش میکنم دوست عزیزلطف داریامــــــــــــــــــــیناره خاله جونی صدرا هم مثل دیگر بچه ها عاشق اب بازی ووقتی هم یه جایی اب ببینه دیگههههههههههههههههههههههه
مامان ایلیا
18 مرداد 93 14:41
مامان جون خیلی متن مادرانه قشنگی بود. حس زیبای مادر بودن و عاشق بودن رو می شد از تک تک کلماتش حس کرد امیدوارم خدا گل پسر نازنین تون رو سال های سال زنده و سلامت براتون حفظ کنه تا لذت بزرگ شدنش رو حس کنید
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خانومی لطف دارینچه دعای قشنگی فداتون
نیر
19 مرداد 93 21:37
http://turkeydresses.blogfa.com سلام.عالی نوشته بودی عزیزم،خدا مردکوچولوتو حفظ کنه....من از دوستهای شهره جونم خرید آنلاین لباس ترکیه ازسایتهای ترکیه دارم..کیفیتها عالی هستن...وبلاگم بالاست... اگه وایبرباشین که دیگه بهتر..به این شماره اس بدین تا وارد گروه بشین،پشیمون نمیشین.. 09017677967
مامان صدرا
پاسخ
مرســــــــــی خانومی از اشنایی با شما خوشحال شدم حتما امتحان میکنم از پیشنهادتون بی نهایت متشکرم
مامان آرزو و بابا سجاد
20 مرداد 93 14:06
مامان صدرا جون واقعا متنتون عالی بود امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشید به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان صدرا
پاسخ
ممنون ارزو جون لطف دارین چشم حتما سر میزنم
مامان مهراد
21 مرداد 93 10:21
الهی فدات بشه خاله جون معلومه حسابی خوش گذروندی ها..... همیشه به گردش و شادی عزیز دلم قدر عشق پاک مادرت رو بدون. خدا برای هم حفظ تون کنه
مامان صدرا
پاسخ
ممنون دوست عزیز
مامان آنيسا
23 مرداد 93 15:37
عزیزم رمز لطفا
مامان صدرا
پاسخ
چشم حتما
خاله ی رادین
24 مرداد 93 12:24
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ منتظرتونیم
مامان صدرا
پاسخ
اووووووووووووووووووووووووووووووومددددددددددددددممممم
خاله ی رادین
24 مرداد 93 12:24
لطفا به ما هم رمز بدید ممنونم میشیییییییییییییییییییم
مامان صدرا
پاسخ
چشم حتما خانومی
شيرين
25 مرداد 93 1:39
سلام عزیزم انشآلله همیشه به گردش وشادی عزیزم رمز رو برات خصوصی گذاشتم
مامان صدرا
پاسخ
مــــــرسی دوست جونم چقدر مهربونین فداتون
مامان السا
25 مرداد 93 10:07
خدا حفظش کنه
مامان صدرا
پاسخ
مـــــــــــــــرسی
ایسان
26 مرداد 93 12:40
salam doste aziz webloge zibai darin tabrik migam beheton ajazeye link mikhastam age mayelin payam bedin behem. http://nini-aysaan.blogfa.com/البته که مایلم دوست عزیز نظرلطفتونه
مامان یاغمور
28 مرداد 93 22:41
با سلام وا مادر جون ما حالا چطوری ببینیم
مامان صدرا
پاسخ
خانومی رمز ارسال شد
آقايون و خانوماي شيك پوش
6 شهریور 93 21:55
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir
سحرمامی آرتین
17 شهریور 93 19:01
به به به چه سخنان بااحساسی چه عکسای خوشملی مامانی پیش ماهم بیا.به منم رمزلطفا...
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خانومی لطف دارین چشم حتما میام......... بروخصوصی که رمز اومد
فرناز خاله آرسن جون
18 شهریور 93 13:16
گلم کجایین ؟چرا نیستین نگرانتونیم
مامان صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم که نگران حالمون هستین خودم میرم کلاس وصدرا جونم هم یکم بیماره از ویروسیهای نعلتی گرفته هم نگران امتحانم هم اینکه نگران حال پسریم خیلی اذیت میشم .....وشبا که میومدم نت اونم اصلا وقت نمیکنم وبا صدرا لالا میکنم بازم مرسی حتما سر میزنم این بوسا برا ارسن ناز نازیم
❤مامان مهسا❤
26 شهریور 93 8:00
سلام خانمی اگه ممکنه رمز لطفا
مامان صدرا
پاسخ
چشم حتما عزیزم