صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

حرفای بامزه صدرا کپلو ..............

1393/4/22 23:09
نویسنده : مامان صدرا
658 بازدید
اشتراک گذاری

 

حرفای با مزه از صدرا کپلو مثل هلو :

 

 

مامان بیا بریم خونه مامان فاطی قول میدم با امیر حسین شیطونی  نکنم .چشمک

 

صبح که از خواب بیدارمیشه اول به صورت من نگاه میکنه میگه مامان برو ارایش

 

کن میگم صدرا جون مگه من بدم اینطوری میگی نه برو خودتو خوشگلتر کن .خندهتشویق

 

یه روزی مامان فاطی موها شو رنگ میکرد میگی مامان تو هم موهاتو قرمز کن

 

من اینطوری دوست دارم ای شیطون برو موهای عشقتو قرمز کن .دلخور

 

روزی چند بار بهم میگی مامان بزار بزرگ بشم کار کنم برات از اون ماشین بزرگا

 

میخرم سیاه دوس داری یا سفید خودتم در جواب میگی :سپیدآرام

 

اون روزی که موهاتو کوتاه کردیم رفتی به امیر حسین گفتی :دست بزن به موهام

 

ببین کچل شدم .خندونک

 

هر وقت دعوات میکنم میگی مگه تو منو دوس نداری .محبت

 

وقتی لباس رنگی یا جدید تنم باشه میگی مامان چقدر برات میاد بریم برا منم

 

لباس خوشگل بخریم .تعجب

 

وقتی هرکی از درخونه  وارد بشه صدرا با صدای بلند میگه :سلام دایی جون "یا

 

بابا جون تشویق

 

وقتی یه نفر میخواد بره یا حتی بخوابه صدرا جون میگه خوش اومدی به جای

 

شب بخیر شب خنده

 

اگه کاری بکنی که شاکی شم یه وقت هایی که بابا نباشه میگی :بابا کردهغمگین

 

تازگیا خودت وپخش زمین میکنی ومیگی :مامان بیا .صدرا نی نی کوچولو

 

اس بیا بغلم کن خندونک

 

وقتایی که بخوام لباستو عوض کنم وراضی نباشی همش  میگی:نه ببین

 

این خوشگلهتشویقتعجب

 

i413141_11.gif (242×58)

i413141_11.gif (242×58)

i413141_11.gif (242×58)

 

شکلک نظر بذارید

پسندها (17)

نظرات (18)

مامان بهراد
24 تیر 93 17:59
عزیزم ماشالا به این پسر ناز و با ادب
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خانومی لطف دارین
مامان مهراد
25 تیر 93 10:16
خوش به حالت مامانی دیگه چه غصه ای داری. گل پسرت برات ماشین می خره. صدرا ناقلا از الان خوب بلدی دل خانوما رو بدست بیاری ها... میگه برو آرایش کن و موهاتو رنگ کن... ان شاله همیشه شاد و سلامت باشین
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خانومی بچه ها از سن کوچیک بلدن که چطوری دلبری کنن فقط میتونم بگم بچه های این زمونن صدرا خیلی به من وابسته اس هر چی رو که من بخوام ونتونم بخرم میگه مامان بزار بزرگ بشم کار کنم برات میخرم
مامان سویل و آراز
25 تیر 93 13:05
افرین پسر شیرین و بلبل زبون این پسرای امروزی چرا اینقد به تیپ و سر و وضع ماماناشون دقت میکنن اراز منم وقتی میریم بیرون میگه ارایش کردی؟ در صورتی که من زیاد اهل ارایش نیستم و اگه جای بخصوصی برم ارایش خفیف میکنم ارازی منم بعضی وقتها نینی میشه میاد بغلم که لب و دهنشو بازی بدم اونم غش کنه شیر هم میدم خندش میگیره خجالت میکشه
مامان صدرا
پاسخ
اخـــــــــــی فدای این بچه های دور وزمونه که کارهاشون عین همه صدرای من در طول روز انقدر نی نی میشه از بس بغلی شده دیگه کمر درد گرفتم
مینا
26 تیر 93 14:30
سلام عززززیییییززززززززمممممممممم مرسی که بهم سرزدی و تو کنجکاوی وبلاگیم شرکت کردی خوشحالم که به این بهانه ی دوست جدید پیداکردم بازم بهم سربزن خانومی
مامان صدرا
پاسخ
خواهش میکنم حتما دوست جونم
مامانی
27 تیر 93 14:15
خدا حفظش کنه صدرا جونو
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خانومــــــــی
❤مامان مهسا❤
28 تیر 93 10:31
از این که به وبمون اومدین ازتون ممنونم پسمل ناز و شیرین زبونی دارین مامانی خدا براتون حفظش کنه خوشحال شدم یه همشهری دیگه به لیست دوستای همشهریم اضافه شد
مامان صدرا
پاسخ
خواهش میکنم الان لینکتون میکنم دوست جونم
مامان محمد صدرا
28 تیر 93 12:19
عزیز خاله چقدر بزرگ تر و نازتر شده. آقای خوشتیپ انقد مامانتو اذیت نکن.
مامان صدرا
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان طاها و رها
29 تیر 93 1:05
با سلام با افتخار لینک شدین. صدرا جونو ببوس، خدا حفظش کنه
مامان صدرا
پاسخ
ممممممممممممممممممنوووووووووووووووووووون عززززززززززززیزززززززم
مامانی ساره
29 تیر 93 15:05
آخی نازی الهی قربونت برم با این همه شیرین زبونیهات
مامان صدرا
پاسخ
خدا نکنه خاله ی مهربون
مامان السا
30 تیر 93 15:36
سلام غزیزم لینکی گلم با افتخار
مامان صدرا
پاسخ
ممنــــــــــــــــــــــون خــــانومـــــــی
خاله محمدطاها
31 تیر 93 11:10
سلام عزیز خاله چقدر جیگرو خوردنی شدی مخصوص انقدر شیرین حرف میزنی عاشقتم خاله جون
مامان صدرا
پاسخ
فدات شم خاله جونـــــــــــی
عکس فرش
1 مرداد 93 16:14
سلام..تبدیل عکس کودک شما به فرش و تابلو فرش... با کمترین هزینه.. تحویل درب منزل.. شرکت عکس فرش کاشان 09137290912
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 مرداد 93 19:08
سلااااااام چ وب نازی داری دوس جونیم ب منم سر بزن منتظرتماااااااااااااا
مامان صدرا
پاسخ
ممنـــــــــون عزیزم حتما میام
مامان یاغمور
1 مرداد 93 19:09
این طوری میشه که ادم واقعا عاشق بچه اش میشه خدایا این جوجوها رو خودت حفظ کن و کاری کن وقتی بزرگ شدن باز همین صداقت ها تو صحبت هاشون باشه
مامان صدرا
پاسخ
الــــــــــــهی امیــــــــــــــــن
(◡‿◡✿)آجی جون
2 مرداد 93 15:26
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری
خاله ی رادین
2 مرداد 93 23:47
سلام صدراااااااا جون من رادینمممم به منم سر بزن اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن مررررررررررررررسی.
مامان صدرا
پاسخ
حتما عزیز دلم با افتخار لینک شدید
مامان آرزو و بابا سجاد
8 مرداد 93 21:32
ماشالله به این گل پسر ایشالله پسر ماهم مثل صدرا جون شیرین زبون بشه
مامان صدرا
پاسخ
ممنون از لطفتون انشالله
ایسان
26 مرداد 93 12:44
salam doste aziz webloge zibai darin tabrik migam beheton ajazeye link mikhastam age mayelin payam bedin behem. http://nini-aysaan.blogfa.com/
مامان صدرا
پاسخ
البته که مایلم دوست عزیز نظر لطفتونه