صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

اخ جـــــــــون 31 مـــــــــــــاهه شــــــــدم

1393/4/14 23:59
نویسنده : مامان صدرا
392 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهگیت مبارک قند عسلم

 

love

 

صدرای من!

کاش این روزها....چشمهایم هر چه میدید ضبط میکرد...با همین کیفیت!

گوشهایم هرچه می شنید ذخیره میکرد....با همین وضوح!

دستهایم ...تنم...آغوشم...خاطره ی این لحظه های کوچکی و بغل کردنهای بی حسابت را زنده نگاه میداشت...با همین تازگی!

کاش بوی تن و گردن و دهانت...را شکلات پیچ میکردم...برای روزهای بی بیسکوییتی ام!

کاش قلبم...توان دلتنگیِ این روزهای بی بازگشت را داشته باشد...

دلم به شیرینی روزهای پیش رو خوش است...

و امـــــــروزم را تا میتوانم می بینمت! می شنومت! میبویمت! در آغوش می گیرمت...

بیا بغلم پسر...بیا وقت تنگ است...بیا تا عمیق نفس بکشمت...بگو تا گوش کنم...بخنـــــــــــد ؛ من عاشق این روزهای نود  و چندسانتی توام...این روزهایی که میتوانم پسرکوچولو خطابت کنم!

میخواهم این روزها بجای تمـــام روزهایی که به این نود سانت ...*هشت و* اضافه میشود خوب بغلت کنم...خوب سیرت شوم...تا به وقت جوانی و برومندی ات...دلتنگی آغوش های مادرانه ام را با حجب و حیای پسرانه ات پُر کنم..و حضت را ببرم.

فقط بدان...این آغوش...بی منت برایت تا همیشه باز است....تا همیشه ای که نفسی دارم و ندارم!

من عطشم سیری ناپذیر است... تو راه بالندگی را پیش میگیری و روزهای نوپایی را به کودکی میبخشی و نوجوانی را به جوانی و عاشقی ....و پدر می شوی و مَـــرد...ان شاالله.

که تو مردی میشوی و من مــــــــادر می مانم....و تو همچنان بچه ام باقی می مانی و شاید در خلوتم پسرکوچولو...

دوستت دارم...عزیز دلم.

31ماهگیت مبارک مرد کوچکم....عاقبت بخیری و سلامت آرزوی من برای توست.

شکر آفریننده ی بی همتا...خالق زیبایی...شکرالله

دســـــــــــت بـــــــــــزنیدهــــــــــــمه بــــــــــاهم نـــه تک تک

 

بــــــــــــــــــگید صــــــــــــــــــــــــــــــــدرا جـــــــــــــــــــونی 31

 

مـــــــــــــــاهگیت مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لبت شاد ودلت خوش چو گل پر خنده باشی

 

بیا شعما رو فوت کن که صد سال زنده باشی

 

 

totalgifs.com aniversario gif gif 43.gif

totalgifs.com aniversario gif gif 77.giftotalgifs.com aniversario gif gif 77.giftotalgifs.com aniversario gif gif 77.gif

 

totalgifs.com aniversario gif gif 24.gif

پسندها (12)

نظرات (10)

مامانی ساره
16 تیر 93 13:56
31 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان سویل و آراز
16 تیر 93 20:01
صدرا جونم 31 ماهگیت مبارک عزیزم مامانی چه متن زیبایی اشکم در اومد خیلی قشنگ بود
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خانومی لطف دارین
مامان مهراد
17 تیر 93 9:03
سلام 31 ماهگیت مبارک صدرا گوگولی... پسر عسلی خاله قربون چال چونت بره که مثل مهراد خیلی نازه.
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جونش خدا نکنه عزیزمی مهراد نازو ببوس
مامان یاغمور
17 تیر 93 16:44
31 ماهگیت مبارک مرسی که مهمون وبمون شدی
مامان صدرا
پاسخ
خواهش میکنم خانومـــــــــــی
فرناز خاله آرسن جون
17 تیر 93 18:09
31امین ماهگردت مبارکت باشه خاله خوش به حالت خاله که مامان به این رمانتیکی داریعکس آخری ها خیلی با نمک افتاده خدا حفظش کنه
مامان صدرا
پاسخ
ممنون فرناز جونم بابت لطف وپیامک های قشنگت
شیرین مامان شادلین
18 تیر 93 17:11
شسلام 31 ماهگیت مبارکه عزیزم واقعا مطلبت خیلی زیبا بود و با احساس مامانی لینکتون میکنم هزار تا بوس واسه صدرا جونم
مامان صدرا
پاسخ
مرسی شیرین جونم لطف دارین بوس برا شادلین جونم
رضا
19 تیر 93 19:30
مبارک مبارک
مامان صدرا
پاسخ
مرســــــــــــــــــــی
reza
19 تیر 93 19:31
مبارک
مامان صدرا
پاسخ
ممنــــــــــــــــــــــونم
مامان پارسا
20 تیر 93 22:35
عزیزم 31ماهگیت مبارک گل پسر خوشکل
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
نیلوفر
12 مرداد 93 0:13