صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

ماه مبارک رمضان وکوتاهی موی صدرا جونم ......

1393/4/8 13:58
نویسنده : مامان صدرا
401 بازدید
اشتراک گذاری

0000137

سلام عشق مامان سلام نفسم سلام جونم

 

14.gif

 

یا لطیف...

وقتی خدا می خواست تو را بسازد،
چه حال خوشی داشت، 
چه حوصــله ای ! 
این مـوهــا، این چشم هــا .... 
خودت می فهمــی؟ 
من همه اینها را دوست دارم.

 

 

پرنس کوچولوی من دیروز روز شنبه وقت ارایشگاه داشتی که چند روز قبلش تصمیم داشتم تا یه کم موهاتو کوتاه کنیم ولی دلم نمیومد ولی این بار دل وزدم به دریا این کارو عملی کردم .عزیز دلم موهات خیلی اذیتت میکردن حتی تو این فصل خلاصه با بابایی هم مشورت کردیم و.......به کوتاهی موهات راضی شد .صبح با مامان فاطی راهی ارایشگاه شدیم وموهای نازت کوتاه وکوتاهتر شدن وقتی ارایشگر قیچی میزد انگار دلم یه اشوبی بود ولی به روی خودم نیاوردم همش به خاطر نازنازیم که تو این فصل گرما اذیت نشه .ولی وروجکم بد هم نشد شدی عین کلاس اولی ها .مامانی خوشمزه که بودی شدی خوشمزه تر

عشق کوچولوی من عاشقانه دوستت دارم

 

 

صدرا جونم با موهای بلند وقبل از رفتن به ارایشگاه

 

اخی مامان فدای تو یکی یه دونه بشه که چقدر جیگر شدی

 

چهره ی جدیدت را دوست دارم...پیشانیِ بلندت را که می بینم دلم هُــــری پایین می ریزد...این صدرا ی جدید مرا به روزهای آتی می برد...روزهایی که تمـــام شوقِ فردایم است...روزهای مدرسه و بزرگ شدنت..ان شاالله

مرد شده ای نباتم.

راستی گفته بودمت...قشنگی زندگی یکیش موهای توست!

دوستت دارم........

 

ماه مبارک رمضان

 

رمضان آمد و روان بگذشت / بود ماهی به یک زمان بگذشت

شب قدری به عارفان بنمود / این معانی از آن بیان بگذشت  . . .

 

صدرا جونم پسر یکی یه دونم این چهارمین سالی هستش که در کنارمون این ماههای زیبای خدا رو سپری میکنیم تو هم قدری با ما همکاری میکنی دیروز اولین سحری را با بند دلمون نوش جان کردیم

خدایا هر روزت زیباست شکر ......شکر........شکر

 

راستش را بخواهی یادم رفت برایت دعا کنم پسر...تا شب ٢٣ ام...

...خدا این پسر لطف توست به ما...امانتی است در کنار ما....فقط به تو توکل میکنم...برای تربیت و پرورشش...سلامتی و عافیت تن و روانش با تو....عاقبت بخیر دنیا و آخرتش کن...کنارش باش...کنارم باش در این راه...که منِ ِبی تو ناتوان ترینم...خــــــدا ، خدایی اش کن...مردش کن...علی وارش کن...آمین.

 

ماه مبارک رمضان، بهترین ماه ها، ماه میهمانی خدا، ماه خوبی ها، ماه شب های قدر، ماه دعا ونیایش ، ماه رحمت و آمرزش و ماه خیر و برکت است.حلول ماه مبارک رمضان، به راستی که خبر از گشایش درهای بهشت به روی آدمیان دارد. ماه تزکیه، ماه خودسازی، ماه از خویش تا خدا رفتن، ماه پرواز با دوبال قنوت از زمین تا ملکوت و شکوفایی غنچه های معنویت در سکوت سبز روزه داران و در حیرت ارغوانی سالکان کوی دوست.

 

 

(دوستان در این ماه مبارک رمضان دعای خیرتان را از ما دریغ نکنید.)

 

پسندها (12)

نظرات (9)

مامانی ساره
8 تیر 93 15:24
الهیییییییییییییی چقدر فرق کرده با این موهای کوتاهش اما هر دو جورش ناز و دوست داشتنیه عزیزم
مامان صدرا
پاسخ
فدات شم خانومی شما همیشه لطف دارین
مامان سویل و آراز
9 تیر 93 18:20
دوست گلم نماز رو زه هاتون قبول انشالله وااااااای چه خوشگل شده این مرد کوچک خیلی بهش میاد ناز بود نازتر شد عزیزم یادم نبود شما مشکلتون در مورد عکسها حل شد ازم سوال پرسیده بودین جواب دادم بخدا این روزا فراموشیم شدت گرفته حواسم سر جاش نیست
مامان صدرا
پاسخ
فدات شم شهره جون همیشه لطف دارین ممنونم دوست عزیز جهت راهنمایی البته که جواب داد متشکرم دوست جونم
مامان آنيسا
10 تیر 93 13:11
با این موهای کوتاه خیلی خوردنی شده
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خانومی لطف دارین
فرناز خاله آرسن جون
11 تیر 93 16:05
کوتاهی موهات مبارک باشه عزیزم خیلی بهت میاد موهای جدیدت گلم فرا رسیدن ماه مبارک رمضون رو تبریک میگم مارو هم از دعای خیرتون بی نصیب نکنین
مامان صدرا
پاسخ
حتما عزیز دلم
مامان جون محمدامین
12 تیر 93 16:30
سلام خانومی .ممنون که از وب ما دیدن کردین.ماشمارو لینک کردیم واسم صدرا جون رو گذاشتیم کنار اسم دوست جونای محمدامین.
مامان صدرا
پاسخ
مرسی دوست مهربونم
الهه مامان مبین
12 تیر 93 23:36
مرسی عزیزم که به ما سر زدید
مامان صدرا
پاسخ
خواهش میکنم دوست جونم
مامان مهراد
14 تیر 93 9:56
ممنون که به وبلاگ ما سر زدین . شما هم با افتخار تو جمع دوستای گل ما لینک شدین صدرا ناز پسر رو ببوس هوار تا
مامان صدرا
پاسخ
خواهش میکنم دوست جونم حتما عزیزم
مامانی آویسا
15 تیر 93 16:11
خوشگلتر شدی گل پسر
مامان صدرا
پاسخ
مـــــــــــرسی خاله جونش
فروشگاه نادین
15 تیر 93 16:20
سلام دوست عزیز تعدادی بسته تم تولد با قیمت مناسب و ارسال رایگان، خوشحال میشیم بازدید فرمایید. بسته پیشنهادی باب اسفنجی بسته پیشنهادی انگری بردز