صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

روز مرگی های توت فرنگی وچکاب 2 سال و5 ماهگی

1393/3/10 15:57
نویسنده : مامان صدرا
1,481 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی که می خندی دردلم قيامت می شود...


نمی دانم تو بلند می خندی


يا دل من بندِ خنده توست


که اين چنين ويران می شوم،


هرچه هست توبخند،


من آوار عاشقی را به دوش می کشم...

سلام به توت فرنگی خوشمزه ی مامانی

پسر گلم میخوام از روزهای با هم بودنت بگویم از شیرین زبونیات از کارای خوب وشیرینت بگویم که با دیدن وشنیدن این کارات ما را روزی هزار بار تا عرش میبری عاشقتر مان میکنی پسر گلم دوستت داریم که این لحظات شیرین را به ما چشاندی .

صدرا جونم تقریبا 7 ماهه که میشه از پوشک گرفتمت که از همون اولاشم خیلی با من همکاری کردی وزود مستقل شدی که الانم چند ماه میشه که خودت شلوارت رو در میاری وکارتم خودت انجا م میدی فقط در موارد ضروری با من همکاری میکنی .

صدرا جونم عاشق کارتونی وهر نحوی که شده باید از اول صبح شبکه یومورجاک باز بمونه که ردیفی خودت تشخیص میدی که کارتون بعدی چیه :بعد از کایلو /نیلویا/بعد جان خلاصه به همین طریق ادامه داره .باید یه فکری برا خودم بکنم که هیچ سریالی رو نمیتونم تماشا کنم قهر

صدرا جونم در مورد خوابت که ماشالله بزنم به تخته خیلی خوب شده دیگه هم غر غرای من وبابایی به پایان رسیده شب ساعت 10 یا10:30 میخوابی تا صبح ساعت 8:30تا 9 بیدار میشی که یکبارم برا خوردن اب نیمه شب بیدار میشی که منم از اون بیداریت بی خبرم که یه لیوان اب میزارم بالای سرت که میخوری ومیخوابی مامان فدای اون همه درک وفهمت . خواب بعد از ظهری هم 2 میخوابی تا 4یا 5 ولی از خوابت خیلی راضیم همین جور ی بمون .ولی مشکلی که در مورد خوابت هست رو پا میخوابی .

صدرا جونم از شیرین زبونیات بگم که ماشالله خیلی زبون میریزی ودلبری میکنی .گاهی موقع ها که تو تماشای tvهستی ومنم مشغول کار خودم از پشت دستاتو دور گردنم حلقه میکنی ومیگی دوستت دارم ومنم اونقدر فشارت میدم که مادر وپسر غرق شادی میشیم هزار بار خدا رو شکر میکنم محبتچند روز پیش رفتیم خونه مامان فاطی که وقتی میریم خونه اونا دیگه دلت نمیاد بریم خونه مون .که با گفته مامان فاطی که تو برو ببینم چه کار میکنه منم تنهایی تو ماشین دور دور کردم تا اینکه مامان فاطی زنگ زد که صدرا جون امادست که بره خونه .گوشی رو گرفت وگفت مامانی بیا شب شده بیا بریم بخوابیم مامان فدات شه که وقتی یکم هوا تاریک میشه هیچ جا بدون من وبابایی نمیمونه عاشقتم وروجک .....

صدرا جونم قدو وزن این ماهت :قد 98 وزن 17/800که ماشالله داره دکترتم با دیدن قد ووزنت خیلی تعجب کرد بعضی از غذاهایی که نشاسته دارن را گفت ندم ولی این پسر ما عاشق برنج وماکارونی وسیب زمینی هم پخته هم سرخ کرده که همشون نشاسته دارن . نمیدونم که قد ووزنت به تنت نمیخوره دکتر گفت بعضی از ادما بدن استخونی دارن مثل شما وبابایی

اینم از نتیجه ی کار عسلک ما

خدایا پشت وپناه کودک 2 ونیم ساله ام باش.

پسندها (9)

نظرات (7)

مامان سویل و آراز
11 خرداد 93 0:20
سلام سلام خیلی ببخش عزیزم یادم رفته بود شرمنده عزیزم برو به این ادرس این نرم افزارو نصب کن http://mobaphoto.mobatek.net/en/download.html از این وبلاگ هم میتونی طرز کارشو یاد بگیری خیلی اسونه خوبیش اینه که میتونی چند تا عکسو یکجا کم حجم کنی اگه بازم سر در نیاوردی خبرم کن توضیح بدم http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/
مامان صدرا
پاسخ
خواهش میکنم شهره جون دشمنت شرمنده سعی مو میکنم
فرناز خاله آرسن جون
12 خرداد 93 17:00
آفرین به گل پسری که اینقدر باهوشه و مامانشو اذیت نمیکنهبوووووووووس
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خانومی بچه های دور و زمونن دیگه
خاله محمدطاها
12 خرداد 93 21:40
با همین کارا دلبری میکنی دیگه گل پسری خاله قربونش بره
مامان صدرا
پاسخ
خدا نکنه
مامان صدرا
13 خرداد 93 7:40
بابایی فدات شه پسر خوشگلم
مامان صدرا
پاسخ
مرسی همسر مهربونم
فاطمه مامان صدرا
16 خرداد 93 8:41
خدا حفظش کنه و زیر سایه ی پدر و مادر بزرگ شه. دست صدراجون درد نکنه که هیچ وقت مامانشو اذیت نمیکنه
مامان صدرا
پاسخ
مرسی دوست عزیزم
مامان سویل و آراز
19 خرداد 93 13:59
سلام مامانی موفق شدی عکسارو کم حجم کنی اگه نتونستی خبرم کن راهنمایی کنم مامانای نینی وبلاگی پارک امیرکبیر قرار گذاشتن اگه دوست داشتی به این وبلاگ برو اعلام حضور کن http://anisakhanom.niniweblog.com/
مامان صدرا
پاسخ
سلام شهره جون اصلا این چند روز وقت نکردم به سایت ها سر بزنم
مامانی ساره
28 خرداد 93 10:58
انشاءالله که خدا حفظش کنه ماشاءالله به این پسری خوب