صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

یه روز گرم افتابی با فندق خان

1393/3/7 10:50
نویسنده : مامان صدرا
463 بازدید
اشتراک گذاری

 

یاحق........

بهارِ عمرم...این روزهایمان به بازی و بازی و بازی میگذرد...نمی دانستم باید برای این روزهایت انرژی ذخیره کنم...باید بدوم پا به پایت...بخندم مثلِ تو....و آنقدر دنیا برایم بِکر باشد که هر بار از دیدنِ زاغکی ذوق کنم! به خیالم بزرگ می شوی و میروی پی بازیت...

اما گویی تا تو باشی بازی هم هست...

کمی طولانیست..اما ماندگار! میدانم ثبتش نکنم به ازای شیرینی روز افزونت فراموشش میکنم!

پسر شیطون بلایم مامورخ 1393/3/2 جمعه برای گردش وپیکنیک با خانواده مامان فاطی  رفتیم باغ خودمون .وای که چه هوایی داشت چقدر ساکت وبا صفا بود درختانی که با داشتن شاخ وبرگ محکم تلاش در بزرگ کردن میوه ی خودشان هستن  وگلهای زبیایی که غنچه دراوردن حتی میتوان عطر انها رو از چند قدم بیش تر حس کرد تمام هستی ونیستی این دنیا قابل وصف نیست .

در طول این روز صدرا جونم یکم شیطونی کرد وکلی بازی وبدو بدو  هم برا ما خوش گذشت هم برا صدرا جیگره .................

 

http://zibasazeaisan.blogfa.com/

تو مسیر راه صدرا جونم از خوردن تنقلات قافل نبود.

خوردنی مامان دوستت دارم

دوستت دارم شاپرک

любовьای شیطون منتظر اتیشییییییییлюбовь

به فندق خان میگم مامانی یه نگاه اینورخودشو این طوری تحویل میده. (مامان فدای ناز وادات )свечи

عاشق خاک بازی والبته به نظر من کثیف کاری

این دو مهندس سعی دارن یه برج بزنن اونم تو باغ خخخخخخخخخخخخ

وروجکم عاشق باد کردن کبابا .عزیز دل مامان با اینکه هر نوع گوشتی رو تو سیخ دوست داری ولی اون روز  اصلا  لب نزدی

06300000از سمت راست(بابای مهربونم /داداشی گلم /شوشوی عزیزم)06300000

پسر گلم یکم استراحت تو وسط بازی میچسبه درسته که کم خوابیدی ولی به روحیت خیلی تاثیر داشت که قبل خواب غر میزدی

بعد بیدارشدن( بند دلم همیشه خوب بخوابی وخوابای خوشگل ببینی فدات شم )

حالا یه خنده تحویل بلال جون تا که اماده بشه بخورمششش

تو رو خدا این پسره خوردن نداره ...........بوسسسسسسسسسس

Jodakonanndeh.www.shabhayetanhayi.ir (31)

 

تو گل سرخ منی

تو گل یاسمنی

تو چنان شبنم پاک سحری ؟

نه

از آن پاکتری

تو بهاری ؟

نه

بهاران از توست

از تو می گیرد وام

هر بهار اینهمه زیبایی را

هوس باغ و بهارانم نیست

ای بهین باغ و بهارانم تو

سبزی چشم تو

دریای خیال

پلک بگشا که به چشمان تو دریابم باز

مزرع سبز تمنایم را

ای تو چشمانت سبز

در من این سبزی هذیان از توست

زندگی از تو و

مرگم از توست

تو گل سرخ منی

پسندها (4)

نظرات (5)

انجیر
6 خرداد 93 23:33
http://cafebazaar.ir/app/com.example.anjir/?l=f لینک فوق سنجش طبع وغذای سازگاربا طبع مختص گوشی اندروید برای پیشگیری ازسکته مغزی وجوش وامراض طبع سرد هم غذاها روی گوشی که باشد یکسره دردسترس است هم همه اعضای خانواده طبع خودشون رامی سنجند روزانه 250تا300نفردرایران سکته مغزی میشوند که نیمی یا تمامی بدن انها شل می شود وازکارمی افتد وتحرک ندارندکه لگن استفاده میکنند
زهرا مامان ایلیا جون
7 خرداد 93 16:35
سلام دوستم من که رمز بهت دادم بدو خصوصی که دوباره برات گذاشتم
مامان صدرا
پاسخ
مرسی زهرا جون خیلی گرفتارت کردم بابت این رمز
زهرا مامان ایلیا جون
8 خرداد 93 0:36
ای جانم عززیزم درگیر چه مسئله ای هستی ان شالله که خیره خواهش میکنم گلم
مامان صدرا
پاسخ
مرسی گلم انشالله که اخرش خیر باشه
مامان یاغمور
8 خرداد 93 22:25
واقعا زندگی وقتی زیبا میشه که مادر شیم وقتی به یاد ماندنی میشه که فرشته هامون میخنددن همیشه شاد باش صدرا جان
مامان صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم دلتون شاد
فرناز خاله آرسن جون
18 خرداد 93 12:59
سلام گلم ممنون بابت پیامت گلم قرار وبلاگی هست تو هم خواستی بیا سه شنبه ساعت 5 توی پارک امیر کبیر هست درسته واسه ما هم دوره ولی مادرهای دیگه اونجا رو موافقت کردن باز خواستی خبرم کن
مامان صدرا
پاسخ
سلام عزیزم بابت دعوت ممنون ولی ما روز سه شنبه عروسی دعوتیم