صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

پسر شیطون بلایم ماهگردت مبارک

1393/2/17 22:54
نویسنده : مامان صدرا
296 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک دلبرکم

از روزیکه پا به این دنیا گذاشتی و تا امروز که 29 ماهه شدی بهترین لحظات عمرم رو برایم رقم زدی

قلبنور مردانگی در چشمانت همیشه پایدار مرد کوچک 29 ماهه منقلب

محبتدوستت دارم وروجک کوچولویم محبت

 

صدرایم امروز 17 اردیبهشت یه ماهه دیگه بزرگ شدی دیگر صدرای نیم وجبی نیستی برای خود مرد شدی دیگر حرف زدنات کامل شده با زبون شیرینت کلمات شکسته و گاه مثل ادم بزرگا حرف میزنی دیگر نمیدانم شادیم را چگونه ابراز کنم فقط میتوانم در ان لحظه در اغوشم بگیرم و هر چقدر که میتوانم فشارت دهم

وتویی که از شادی من به وجد میایی  صورتم را بوسه باران میکنی

خدای مهربانم سپاسگذارم  از نعمت زیبا و گران قیمتت

پروردگارم پس به تو میسپارم

پشت وپناهش باش.

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامانی ساره
23 اردیبهشت 93 14:47
29 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان صدرا
پاسخ
مرسی دوست عزیزم
مامان سویل و آراز
24 اردیبهشت 93 16:41
اگر نباشی پدر دلم که هیچ دنیا هم تنگ می شود… روز پدر و ولادت حضرت علی مبارک صدرا جون 29 ماهگیت مبارک
مامان صدرا
پاسخ
مرسی گلم منم روز پدر رو برای پدرها وهمسران خوب ومهربون دنیا تبریک میگم
فرناز خاله آرسن جون
28 اردیبهشت 93 13:46
29 ماهگیت مبارک باشه خاله ایشالله تولد 120 سالگیت
مامان صدرا
پاسخ
مرسی خانومی
زهرا مامان ایلیا جون
4 خرداد 93 0:36
سلام عززیزم رمز پستهامو برات خصوصی گذاشتم شما هم رمز و بهم بده راستی شما اهل کجااایین اگه دوست داشتی بگووو لطفا خصوصی
مامان صدرا
پاسخ
مرسی گلم الانه که اومدم
زهرا مامان ایلیا جون
4 خرداد 93 15:37
ما هم ساکن تهرانیم اون عروسی و دوماد و دیدم فکر کردم شمال کشوره من عاشق شمالم اخه
مامان صدرا
پاسخ
ممنون دوست عزیز از اشنایی منم عاشق شمالم حتی دریاش