صدرا  جونم صدرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

صدرا عشق مامان

پسری از جنس پاییز با بوی بهار...

دوران باردای وجنسیت گلم

1392/1/26 14:54
نویسنده : مامان صدرا
504 بازدید
اشتراک گذاری

من وبابات در این دوران بارداری خیلی دلتنگ بودیم چون مامانی یه کم حالش خوب نبو د منو از 15 اردیبهشت راهه خونه ی مادر جونت کرد  واز این روز هادیگه شروع به شمردن روز ها و ماهها کردیم  که بچه مون کی به دنیا میاد من حال خوبی نداشتم هیچی نمیخوردم حتی غذاهای مورد علاقه مو درسته مادر جونت کم لطفی نکرد در حقمون واسه من جدا از بقیه کباب وجیگر می پخت ولی بازم نمخوردم مرسی مامانی گل خودم.... 

 

چهارمین سونوگرافی و تعیین جنسیت در 18خرداد 

 

این بهاران مال تو

شاخه های یاس خندان مال تو

ساده بودن های باران مال تو

آن خداوندی که دنیا آفرید تا ابد همراه و پشتیبان تو

 

 

 

چقدر قشنگه وقتی بدونی یه قلب دیگه در وجودت در حال تپیدنه .بدونی که یه موجود کوچولوی مینیاتوری داره توی دلت زندگی می کنه ! گاهی با تکان های یهوییش وجودش رو بهت یادآوری می کنی . گاهی با یه لگد کوچولو از خواب بیدارت می کنه ...

در تاریخ 90:3:18 رفتم سونو گرافی واسه تعیین جنسیت . خیلی خوشحال بودم که دوباره می تونم ببینمت ...

و وقتی دکتر مانیتور رو به سمتم چرخوند و گفت این ستون فقراتشه این دستها و این پاهاشه ... تبریک می گم خانم ! فرزند شما پسره . اشک توی چشام جمع شد و خدا رو واسه ی همه خوبی هاش شکر کردم . البته این اواخر دیگه واسه من و باباییت فقط سلامتت مهم بود عزیزم .

صدای قلبت رو هم واسم پخش کرد . اون موقع بود که فهمیدم قشنگ ترین آهنگ دنیا صدای قلب تویه پسر عزیزم

خدا رو شکر که خدا ما رو لایق دونست و تو رو به ما هدیه داد ...

دوشنبه ٢٦ فروردین ٩٢

پسندها (2)

نظرات (0)